۱۳۹۲/۶/۲۳

اعطای مدال و آپارتمان به بازیکنان ملی، هیات مربیگری و مقامات فدراسیون فوتبال افغاستان از سوی رئیس جمهور


رئیس جمهور کرزی ضمن استقبال مجدد از تیم ملی فوتبال کشور، برای تمامی بازیکنان و هیات همراه تیم ملی یک مدال و هم چنین سند یک آپارتمان دو اتاقه را داد. 

تمامی بازیکنان تیم ملی کشور و هم چنین علی جواد عطایی، کرام الدین کریم، سید علیرضا آقا زاده، حامد علمی و محمد فرید مولایی زاده مدال و آپارتمان دریافت کردند. یوسف کارگر، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، بر علاوه کسب مدال، اسناد یک آپارتمان پنج اتاقه دریافت کرد.

داکتر بهرام، سید علی کاظمی، سید شفیق گوهری، حلیم شیرزاد، صبور ولیزاده و چند تن از دیگر مسئولین تقدیرنامه دریافت کردند. 

رئیس جمهور ضمن تبریکی مجدد موفقیت تیم ملی فوتبال افغانستان در جنوب آسیا، گفت که به خاطر این پیروزی در سراسر مملکت جشن بر پا شد و این خوشحالی بعد از سالهای مصیبت مسبب آن تیم ملی فوتبال افغانستان است. او از تیم ملی خواست تا به کوشش های خود ادامه دهند تا روز قهرمان آسیا شده و در مسابقات جهانی اشتراک نمایند. وی حمایت کامل دولت را از فوتبال کشور اعلان کرد.  او علاوه کرد که تیم ملی توانست بیست مرتبه بیشتر از موفقیت دولت افغانستان به نسبت نمایش دستاورها کار نماید.

یوسف کارگر در این محفل گفت که دولت برای به نمایش گذاشتن همبستگی ملی در افغانستان ناکام بوده است، اما 20 جوان توانستند وحدت را به خوبی نمایش دادند. او علاوه کرد که موفقیت های فوتبال افغانستان ریشه در تلاش های ده ساله دارد.

در این محفل، یک تعداد وکلای پارلمان و اعضای کمیته ملی المپیک نیز حضور داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر