۱۳۹۲/۶/۲۰

به شیران خراسان، به دلیر مردان دیار عشق و افتخار!


شیران خراسان!

امروز آزمون بزرگی در پیش دارید. یک ملت سی ملیونی چشم هایش به شما دوخته شده است. سی ملیون افغان به شما دعا می کند، آرزوی موفقیت شما را دارد و منتظر ریختن اشک شادی، رقص و جشن است. 

بازیکنان دلیر!

شما امروز نه تنها برای کسب قهرمانی به میدان خواهی رفت که با کسب قهرمانی افتخار و ابهت به ملت خود خواهی داد. مردم شما رنج زیادی دیده است. شما با پیروزی های پیاپی به آنها خوشی داده اید، خوشی آنها را تکمیل کنید!

شما نمونه نسل کنونی افغانستان هستید، شما نمایندگان نسلی هستید که رنج دیده، با مشکلات روبرو بوده، در خارج از کشور تحقیر شده و امید چندانی به آینده ندارد! شما می توانید در قلب این ملت امید ایجاد کنید، آنها را به آینده باورمند سازید و از آنها یک ملت یکپارچه و یکصدا بسازید!

فرزندان راستین مملکتم!

وقتی امروز پای به میدان مسابقه می گذارید به یاد داشته باشید که ملیون ها افغان در افغانستان و در خارج از کشور شما را نظاره می کنند. به یاد داشته باشید که آنها موفقیت شما را می خواهند و برای شما دعا می کنند!

وقتی امروز پای به میدان مسابقه می گذارید به یاد داشته باشید که خداوند نیز با شماست. خداوند نیز می داند که پیروزی شما یک ملت را شادمان می سازد. به خداوند توکل کنید و از او طلب همکاری و قوت کنید!

زندگی سراسر آمیخته از پیروزی و شکست است. در صورت ناکامی، هرگز مایوس نشوید، شما همین اکنون نیز قهرمانان ملت خود هستید و خواهید بود!

کامگار و در پناه حق باشید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر