۱۳۹۲/۶/۲۳

بازیکن نپالی منصور فقیریار را متهم به بدرفتاری کرد


روهیت چند، مدافع تیم ملی نپال که نتوانست دو ضربه پنالتی مقابل تیم ملی را به گل تبدیل کند، منصور فقیریار را متهم به بد رفتاری و استفاده کلمات نا مناسب علیه خود کرده است. 

روهیت چند به تلویزیون کانتیپور نپال گفته است "من مطمئن بودم که ضربه را به گل تبدیل کنم. اما دروازه بان آنها با من بد رفتاری کرد. او روی روحیه من کار کرد. با این حال، من می دانم که این جزء بازی است."

روهیت چند هم چنین گفته است که بعد از اینکه نتوانست ضربه دوم را به گل تبدیل کند توسط بازیکنان تیم ملی افغانستان دشنام داده شده است. 

در مسابقه نیمه نهایی جنوب آسیا، افغانستان با یک گل سنجر احمدی نپال را شکست داد. در دقایق آخر مسابقه، داور عربستانی این مسابقه خطای منصور فقیریار را گرفت و یک ضربه پنالتی به نپال داد. روهیت چند، مدافع نپالی که در اندونیزیا بازی می کند نتوانست پنالتی را گل کند. اما داور مسابقه به سبب خطای منصور فقیریار، دستور به تکرار ضربه پنالتی داد. با این حال، منصور فقیریار ضربه دوم را نیز مهار کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر