۱۳۹۲/۶/۲۲

تصامیم مهم هیات اجرائیه فدراسیون فوتبال جنوب آسیا


روز دهم سپتمبر، هیات اجرایوی فدراسیون فوتبال جنوب آسیا در کتماندو جلسه کرد و چندین تصمیم گرفت. مهمترین تصامیم هیات اجرائیه قرار ذیل است:

1. هند میزبان جام قهرمانی جنوب آسیا در سال 2015 خواهد بود. هنوز شهر میزبان در هند تعیین نشده است. 

2. پاکستان میزبان قهرمانی فوتبال بانوان جنوب آسیا در سال 2014 خواهد بود. 

3. از این پس برای اولین بار قهرمانی زیر 19 سال در جنوب آسیا هر دو سال یک مرتبه صورت می گیرد. اولین دوره قهرمانی 19 سال جنوب آسیا از سال 2015 آغاز می یابد. 

4. هیات اجرائیه هم چنین تصمیم گرفت قهرمانی باشگاه های جنوب آسیا آغاز گردد. با این حال، هیات اجرائیه موضوع را با ورلد اسپورت گروپ که تمویل کننده مسابقات قهرمانی جنوب آسیاست مطرح کرده تا معلوم گردد آیا این شرکت مسابقات باشگاه های جنوب آسیا را نیز تمویل می نماید یا خیر. در صورت پاسخ منفی این شرکت، هیات اجرائیه با شرکت های دیگر به تماس می شود. فدراسیون فوتبال جنوب آسیا در نظر دارد تا اولین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های جنوب آسیا در ماه آگست سال 2014 برگزار شود. این مسابقات حدود 12 روز دوام کرده و در یک ورزشگاه انجام خواهند شد. با در نظرداشت نظرات تمویل کننده، تعیین می گردد که این مسابقات هر سال برگزار شود یا هر دو سال یک مرتبه. 

5. هیات اجرایوی هم چنین قناعت خود را از عملکرد رئیس کنونی فدراسیون فوتبال ابراز کرد و تصمیم گرفت که انتخابات برای پست ریاست برگزار نشود. 

این تصامیم توسط البرتو کالاکو، سکرتر جنرال فدراسیون فوتبال جنوب آسیا، اعلان شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر