۱۳۹۲/۶/۲۳

طوفان هریرود توانست موجهای آموی با انگیزه را شکست داد


دومین بازی این هفته با بازی تیم شمال شرقی، موجهای آمو و تیم غرب، طوفان هریرود شروع شد. جایگاه تماشاگران بخاطر حضور چهار ملی پوش تیم طوفان هریرود معروف محمدی، رفیع بارکزی، حمید الله کریمی، علی احمید یارزاده، وحید ندیم و فرزاد عطایی که در قهرمانی تیم ملی در بازیهای جنوب شرق آسیا نقش پر رنگی داشتند، مملو از تماشاچی شده بود.

مدعی عنوان قهرمانی ،طوفان هریرود در اولین بازی خود تیم د اسپینغر بازان را با نتیجه ۵ بر ۰ شکست داد، در حالیکه موجهای آمو بازی اول خود را با تیم سیمرغ البرز با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رساند. طوفان هریرود با پیشتوانه بهتری نسبت به موجهای آمو وارد این مسابقه شد اما موجهای آمو هم تیمی نبود که به آسانی بازنده باشد.

این تیم موجهای آمو بود که دقایق اولیه را خطرناکتر نشان داد. دروازه بان تیم طوفان، یما یحیی زاده، شماره ۲۱، دو ضربه
را در دقایق ۹ و ۱۸ دفع ناقص کرد که بازیکنی از تیم موج های آمو نبود تا از ریباندهای به وجود آمده استفاده کند. این لحظات خطرناک را به ترتیب لعل پادشا بازیکن شماره ۱۱ و  قسمت احمدی بازیکن شماره ۱۸ به ترتیب روی دروازه طوفان به وجود آوردند.

در دقیقه ۲۱ هافبک راست تیم طوفان، رامز نورزی پاس خوبی را دریافت کرد و آن را با  یک ارسال دقیق به محوطه شش قدم فرستاد. بازیکن حمله غلامرضا یعقوبی شماره ۱۷ با یک فریب ، فضا را برای کریمی آماده کرد و او هم این توپ را تبدیل به گل کرد. جایگاه هوادران تیم طوفان غرق شادی شد.

طوفان هیر رود به آهستگی کنترل و مالکیت توپ را در ادامه  بدست گرفت و با یک گل زده مطمین تر بازی را ادامه می دادند.
تماشاچی ها در وقت استراحت بازی شاهد رژه بازیکنان تیم ملی در دور زمین مسابقه بودند. ملی پوشان این کار را برای نشان دادن قدر دانی از هواداران انجام دادند.

بازی در نیمه دوم با یک بازی پر افت و خیز شروع شد، هر دو تیم مردان مهاجم خود را برای رسیدن به گل پیش فرستاده بودند. در دقیقه ۵۶ دروازه بان تیم موجهای آمو حزب الله دشتی، بازیکن خط حمله طوفان را در یک مصاف تک به تک در محوطه جریمه سرنگون کرد. داور هم بلافاصله یک ضربه پنالتی را به نفع طوفان اعلام کرد و بارکزی هم توپ را بر خلاف حرکت دروازه بان در سمت راست دروازه جا داد.

خط میانی تیم موجهای آمو در ادامه بازی خود را به آب و آتش زد. اما دفاع طوفان بسیار با برنامه و فشرده عمل می کرد و به خوبی موقعیتهای تیم موجهای آمو را خنثی کردند. خط دفاعی تیم طوفان در دقیقه ۸۲ دست به یک ضد حمله زد و کریمی را در یک  مصاف تک به تک با دشتی قرار داد و او هم گل سوم تیم اش و گل دوم خودش را به ثمر رساند.

بازی آخر گروهی تیم موجهای آمو با تیم د اسپیغر بازان دو هفته بعد برگزار خواهد شد. اگر تیم موجهای آمو این بازی را ببرد و تیم سیمرغ هم به طوفان بازی خود را واگذار کند، تیم دوم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بر اساس تفاضل گل تیم های موج های آمو و سیمرغ البرز انتخاب خواهد شد.

منبع: وبسایت مسابقات لیگ برتر

۱ نظر:

  1. عرض سلام خدمت مسولان این ویبلاک
    من امر در حالیکه دنبال ورزش افغانستان میګشتم تصادفا متوجه ویبلاک شما شدم و بسیار خوشحال شدام از اینکه شما ورزش افغانستان را نشر میکند
    همچنان از شما خواشمندیم تا همکاری شما برای همیشه ادامه داشته باشد
    تا ما بتوانیم اخبار ورزشی افغانستان را از این ویبلاک بدست آوریم
    ((( از خداوند برای شما موفقیت خواهانیم)))

    پاسخحذف