۱۳۹۲/۶/۱۸

بعد از مسابقه چه گفتند: گزیده ای از مصاحبه های مربیان، بازیکنان و مقامات

بعد از مسابقه هیجانی روز گذشته، مربیان، بازیکنان و مقامات مختلف هر دو کشور نپال و افغانستان در مورد مسابقه به نظر پرداختند. در زیر گزینه ای از مصاحبه ها و صحبت ها را ببینید:


سنجر احمدی، زننده تک گل بازی: "روز خوشی و خوشحالی است. فضای داخل ورزشگاه خیلی هیجانی بود و مردم خوبی اینجا بودند. ما به مانند دو سال پیش بازی را بردیم و به خاطر این پروزی مسروریم." "مهم نیست که چه کسی گل زده است، مهم این است که همه تیم خوب بازی کرد. من هم اولین گل خود را در این مسابقات برای کشورم به ثمر رساندم. خوشحالم که زننده گل به نپال هستم و این گل ما را یاری کرد تا به مسابقه نهایی برویم." "به ما فرقی نمی کند که در بازی نهایی با هند بازی کنیم یا مالدیو. ان شاء الله ما قهرمان این مسابقات خواهیم بود. اما من امیدوارم با هند در مسابقه نهایی روبرو شویم."


منصور فقیریار، دروازه بان افغانستان: "همه دیدند که آن یک پنالتی نبود. خدا کمکم کرد، خدا شاهد بود!"


یوسف کارگر، سرمربی تیم ملی افغانستان: "آن یک پنالتی نبود. داور خوب بود، اما پنالتی بد بود." "ما علاقه مند بازی با هند در بازی نهایی هستیم. ما می خواهیم انتقام بگیریم." "نپال تیم خوبی است، با سرعت و انرژی زیاد." 

 اسلام امیری، کاپیتان تیم ملی افغانستان: "منصور ملت ما را حفظ کرد. بدست آوردن این نتیجه در مقابل یک تیم کاملاً آماده که در حضور ورزشگاه پر از تماشاچی خود بازی می کند، غیر قابل باور است." "این یک رویا بود که دوباره به حقیقت پیوست. دو سال پیش هم ما در فینال بازی کردیم اما خیلی مایوس بودیم. حالا دوباره به فینال رفتیم و برای آن مسابقه آماده ایم." "هر دو تیم مالدیو و هند تیم های خوبی هستیم. اما در آن مورد نمی دانیم، ما آماده برگزاری مسابقه نهایی با هر تیمی هستیم." "مثل یک رویا می ماند زمانی که کشور میزبان را در مقابل چشمان همه تماشاچیانشان ببری!"


جک استیفانووسکی، مربی تیم فوتبال نپال: "خیلی متاثرم، اما این جزء فوتبال است. من به تیم خود افتخار می کنم." " ما بازی را خوب شروع کردیم، اما فرصت پیروزی در خانه را از دست دادیم، اما تشکری می کنم از علاقه مندان فوتبال نپال." "ما تیم های خوبی را شکست دادیم و شامل چهار تیم برتر هستیم. این نکته مثبتی است."


رئیس جمهور کشور ضمن تبریکی به تیم ملی فوتبال افغانستان گفت که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور لحظات دشوار این مسابقه را موفقانه و با مهارت پشت سر گذاشتند و به پیروزی دست یافتند. 
 
حامد کرزی از دفاع خوب منصور فقیریار "گول کیپر" تیم ملی فوتبال افغانستان تمجید کرده گفت که وی توانست با مهارت خاص دو پنالتی تیم مقابل را موفقانه دفع نماید.
 
رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال افغانستان بتواند مقام قهرمانی مسابقات جام جنوب آسیا را بدست آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر