۱۳۹۲/۶/۳۰

اعلامیه فدراسیون فوتبال افغانستان به ارتباط سفر پلاتینی به کابل

 
 اعلامیه فدراسیون فوتبال افغانستان

اعلامیه مطبوعاتی
۳۰ سنبله ۱۳۹۲

قرار است فردا یکشنبه مورخ ۳۱ سنبله ۱۳۹۲ آقای کرام الدین کریم رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان و آقای میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک در فدراسیون فوتبال افغانستان اشتراک کنند.

آقای پلاتینی که بنابر دعوت فدراسیون فوتبال افغانستان در راس یک هیت بلند پایه فوتبال اروپا به افغانستان می آید، در مورد افزایش کمک های اتحادیه فوتبال اروپا به فوتبال افغانستان صحبت خواهد نمود و همچنان ایشان برنامه فستیوال "گراس روتس" را که به حمایه اتحادیه فوتبال اروپا به اشتراک بیش از صد کودک دختر و پسر راه اندازی می شود، افتتاح می نماید.

علاوه بر این ها، آقای پلاتینی و همراهان ایشان با رئیس جمهوری افغانستان نیز دیدار خواهند نمود تا موفقیت های اخیر تیم ملی فوتبال افغانستان در رقابت های جنوب آسیا را به دولت و مردم جمهوری اسلامی افغانستان تبریک گویند.

آقای پلاتینی را در این سفر آقای تیودور تیودیوریس معاون اتحادیه فوتبال اروپا وعلی خان محمدوف دبیر کل فدراسیون فوتبال آذربیایجان همراهی می کند.

برای دریافت جزییات بیشتر سفر آقای پلاتینی به کابل شما می توانید آقای مرتضی دانش مسئول نشرات فدراسیون فوتبال افغانستان به شماره ۰۷۰۰۶۵۳۰۰۳ یا ایمیل M313.danesh@gmail.com در تماس شوید همچنان معلومات بیشتر را از ویب سایت رسمی ما www.aff.gov.af بدست آورید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر