۱۳۹۲/۷/۷

تیم 14 سال افغانستان در جام سوبروتوی هند اشتراک می کند


تیم  فوتبال 14 سال افغانستان جهت اشتراک در پنجاه و چهارمین دوره رقابتهای فوتبال سوبراتو کاپ راهی هند شد.

رقابتهای جام سوبراتو  با حضور 32 تیم از سوم اکتبر  2013 در شهر دهلی پایتخت هند آغاز خواهد شد. این 32 تیم از تیم های داخلی هند و کشورهای جنوب آسیا در قالب تیم های معارف برگزار تشکیل شده اند. در این رقابت ها از تیم 14 سال پسران و 16 سال دختران افغانستان دعوت به عمل آمده است. کاروان 18 نفره تیم چهارده سال پسران افغانستان صبح روز یکشنبه (7 میزان) کابل را به مقصد دهلی ترک کردند.  در این سفر 16 بازیکن با مربیگری آقای مارکوس ترویا و عیسی زاهد به عنوان کمک مربی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

مارکوس توریا قبلاً به حیث سرمربی موقت تیم ملی افغانستان تعیین شده بود، اما به علل نامعلومی از سوی یوسف کارگر، معاوند فدراسیون فوتبال افغانستان و سرمربی تیم ملی افغانستان تنها بعد از چهار روز برکنار شد. 

قرار است اوایل هفته آینده تیم زیر 16 سال دختران افغانستان برای اشتراک در مسابقات فوتبال دختران جام سوبراتو کاپ راهی هند شوند. لازم به ذکر است این مسابقات به صورت حذفی در بخش پران و دختران برگزار خواهد شد.

سال گذشته نیز به نمایندگی از افغانستان تیم نونهالان لیسه استقلال کابل اشتراک داشت اما در یکی از مسابقات بعد از اینکه داور به دو بازیکن افغان کارت سرخ داد، بازیکنان داور مورد تائید فیفا را لت و کوب کردند. تیم استقلال برای ابد از اشتراک در این مسابقات محروم شده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر