۱۳۹۲/۷/۵

سنجر احمدی به مومبای اف سی پیوست


سنجر احمدی، مهاجم تیم ملی فوتبال افغانستان، طی یک قرارداد یک ساله به تیم مومبای اف سی هند پیوست. گفته می شود مدیران مومبای اف سی در مسابقات قهرمانی جنوب آسیا اشتراک داشتند و در همانجا با سنجر احمدی مذاکرات خویش را انجام داده اند.

سنجر احمدی پیراهن شماره 9 را در مومبای اف سی خواهد پوشید. 

مومبای اف سی در لیگ برتر هند بازی می کند و سال گذشته در مقام هشتم لیگ را به پایان رساند. 

اسلام امیری، کاپیتان تیم ملی کشورمان، نیز از دو سال پیش در این تیم بازی می کند و در فصل گذشته بازوبند کاپیتانی تیم مومبای اف سی را نیز در شانه داشت. 

سنجر احمدی قبلاً در تیم اس سی وایر مارشلند که در لیگ چهارم آلمان بازی می کند توپ زده است. احمدی تا حال  در 18 مسابقه برای افغانستان بازی نموده و 8 گل به ثمر رسانده است. او دلیل پیوستن به مومبای اف سی را علاقه برای داشتن یک قرارداد حرفوی عنوان کرده است. او گفته است اسلام امیری نیز در پیوستن او به مومبای اف سی بدون نقش نبوده است.

سال گذشته، بلال آرزو دیگر مهاجم تیم ملی کشورمان برای نیم فصل به تیم چرچیل برادرز که قهرمان لیگ هند شد، توپ زد اما نتوانست هیچ گلی به نفع این تیم به ثمر برساند. یک تعداد علاقه مندان بلال آرزو، شرایط جوی در هند را دلیل اصلی ضعیف شدن بلال آرزو عنوان کردند. باید دید آیا شرایط جوی در هند روی سنجر احمدی نیز تاثیر خواهد گذاشت یا وی موفق به مبارزه با شرایط در هند خواهد شد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر