۱۳۹۲/۶/۲۷

طوفان هریرود مقابل سیمرغ البرز: مصاف مدعی در مسابقه مرگ و زندگی سیمرغ البرز


مصاف قهرمان و نائب قهرمان فصل پیش، بازی فردا را به یکی از جذاب ترین رقابت های این فصل مسابقات برتر بدل خواهد کرد. منتظر تماشچیان دو آتشه هر دو تیم نیز باشید. شبکه های اجتماعی نیز از هم اکنون شاهد جنگ لفظی طرفداران دو تیم است.

طوفان هریرود در بازی اول خود توانست سپین غر بازان را 5-0 شکست دهد و در دیدار دوم با اینکه بازیکنان ملی پوش آن خسته به نظر می رسیدند، موجهای آمو را با سه گل در هم کوبید. با این نتیجه، طوفان هریرود به مرحله نیمه نهایی راه یافته است و مسابقه فردا سرنوشت سرگروه را تا اندازه زیادی مشخص خواهد کرد. از طرف دیگر، سید معین حامدی که شش ملی پوش را در اختیار دارد، نمی خواهد در مرحله گروهی یک نمایش ضعیف داشته باشد و برای به رخ کشیدن قدرت تیمش به تیم های دیگر به یک پیروزی نیاز دارد.علاوتاً تیم سرگروه به احتمال زیاد از مصاف با شاهین آسمایی در مرحله نیمه نهایی در امان خواهد بود. چه بسا طوفانی ها منتظر مصاف به شاهین آسمایی در مسابقه نهایی باشند.


در مقابل، سیمرغ البرز در وضعیت خوبی قرار ندارد. این تیم در دیدار اول خویش از تیم جنگنده موجهای آمو تنها یک امتیاز کسب کرد و در مسابقه دوم خویش سپین غر بازان را 5-0 در هم کوبید. بنابر این سیمرغ البرز به خاطر رسیدن به مرحله نیمه نهایی به حداقل یک تساوی نیاز دارد. در صورت باخت، سیمرغ البرز باز هم می تواند به نیمه نهایی راه پیدا کند اما به شرط آنکه از طوفان شکست سختی را متحمل نشود و موجهای آمو هم یک پیروزی پر گل در برابر اسپین غر بازان کمایی نکند. 

راهیابی به نیمه نهایی و ارائه یک نمایش خوب، فشارها را بر سیمرغ البرز کم خواهد کرد. نائب قهرمان فصل پیش بعد از کسب تساوی در دیدار اول خود در برابر موجهای آمو مورد انتقاد بوده است. حذف در مرحله گروهی، هر چند بعید به نظر می رسد، اما می تواند باعث شرمساری فوتبال شمال کشور شود. 

مسابقه میان طوفان هریرود و سیمرغ البرز فردا پنج شنبه ساعت 3:45 عصر به وقت کابل در ورزشگاه فدراسیون فوتبال کابل آغاز می شود و هم زمان در تلویزیون های طلوع و لمر و شبکه یوتیوب مسابقات برتر پخش می گردد. 


۱ نظر:

  1. سیمرغ البرز این بازی را میبرد به خاطریکه بازیکن های خوب دارد و از استراحت کامل نسبت به طوفان هریرود برخوردار هستند. طوفان هریرود ازینکه 6 ملی پوش را در اختیار دارد یک نمایش جذاب را ارائه خواهندکرد.

    پاسخحذف