۱۳۹۲/۷/۴

دعوت از تیم ملی فوتبال افغانستان برای اشتراک در مسابقات دوستانه در فلیپین


به گزارش وبسایت های فلیپینی، فدراسیون فوتبال فلیپین از تیم ملی افغانستان دعوت کرده است تا در جام صلح در این کشور اشتراک نماید. جام صلح همه ساله و با حضور تیم های ملی چندین کشور در فلیپین برگزار می شود. فدراسیون فلیپین تا حال از تایوان، افغانستان، بروندی، اگاندا و رواندا دعوت کرده است تا در این مسابقات اشتراک نمایند. 

تا اکنون تنها تایوان این دعوت را پذیرفته است. این تورنمنت از 11 تا  15 اکتوبر برگزار می گردد. مهلت قبول دعوتنامه فردا جمعه است. هنوز معلوم نیست که فدراسیون فوتبال افغانستان این دعوت را دریافت یا پاسخ داده است یا خیر.

اشتراک در جام صلح برای تیم ملی می تواند خیلی مفید و موثر تمام شود. اول اینکه این مسابقات با اشتراک تیم های ملی خارج از جنوب آسیا صورت می گیرد که از نگاه کیفی در سطح بهتری نسبت به جنوب آسیا قرار دارند. علاوتاً، اگر کشورهای آفریقایی دعوت فدراسیون فوتبال فلیپین را بپذیرند، حریفان غدری خواهند بود و این می تواند توانایی های تیم ملی را محک بزند. در کنار آن، کشور میزبان فلیپین یک تیم قدرتمند دارد. این تیم به مانند افغانستان از حضور بازیکنان مستقر در خارج فایده می برد و بر علاوه به مرحله نهایی جام چلنج نیز صعود کرده است. 

اگر رسیدن به جام ملت های آسیا برای تیم ملی به یک هدف تعیین شده باشد، فدراسیون فوتبال افغانستان نباید چنین فرصت ها را از دست بدهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر