۱۳۹۲/۶/۱۹

طوفان هریرود نباید مجازات شود


طوفان هریرود شایسته مجازات نیست. این تیم در تیم ملی فوتبال کشور شش بازیکن دارد، و اما تنظیم کنندگان مسابقات برتر افغانستان، بدون در نظر داشت خستگی بازیکنان ملی پوش این تیم، مسابقه طوفان هریرود با موج های آمو را به روز جمعه تنظیم کرده اند. 

معروف محمدی، حمید الله کریمی، علی احمد یارزاده، وحید ندیم، فرزاد عطایی و محمد رفیع بارکزی شش بازیکن طوفان هریرود در تیم ملی کشور هستند. اکثر این بازیکنان در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشته و نقش عمده ای در رساندن تیم ملی به مسابقه نهایی مسابقات جنوب آسیا داشته اند. این شش بازیکن بدنه اصلی تیم طوفان هریرود را نیز تشکیل می دهند.

آخرین مسابقه افغانستان در مسابقات قهرمانی جنوب آسیا شام چهارشنبه صورت می گیرد و تیم ملی روز پنجشنبه به کشور باز خواهد گشت. با در نظر داشت صعود افغانستان به مسابقه نهایی، انتظار استقبال گسترده از تیم ملی در بازگشت به کابل می رود. به احتمال زیاد تیم ملی تمام روز پنجشنبه را مصروف مراسم استقبالیه باشد. بدین صورت، بازیکنان ملی پوش طوفان هریرود بر علاوه اینکه پنج مسابقه را در ده روز با تیم ملی انجام داده اند و از سفر نیز خسته اند، فرصت حتی یک تمرین را نیز با هم تیمی های خود نخواهند داشت. 

تیم دیگری که بازیکنان زیادی در مسابقات برتر دارد شاهین آسمایی است. مسابقه بعدی شاهین آسمایی در مسابقات برتر ده روز بعد از پایان مسابقات جنوب آسیاست.

سازماندهندگان مسابقات برتر باید متوجه این نکته باشند زیرا انجام شش مسابقه رقابتی و آن در دوازده روز روی بازیکنان تاثیر به شدت منفی داشته و می تواند تیم طوفان هریرود را به تناسب حریف روز جمعه در وضعیت نامناسبی قرار دهد.

۱ نظر:

  1. وحیدالله پویا ولسوالی غوریان۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۶

    باید جلو اینگونه حرکات گرفته شود
    اگر مسئولین برگزاری مسابقات ناخودآگاه دست به چنین عملی زدند باید هر چه زود تر به رسانه ها خبر دهند و بازی را حد اقل دو یا سه روز دنبال اندازند و اگر این یک حرکت برنامه ریزی شده است ، وای بحال آینده ی فوتبال ما !

    پاسخحذف