۱۳۹۲/۶/۲۱

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی افغانستان در جنوب آسیا را تبریک گفت


شیخ سلمان بن ابراهیم الخلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا موفقیت تاریخی افغانستان در کسب قهرمانی جنوب آسیا را تبریک گفت. شیخ سلمان گفته است "من می خواهم از صمیم قلب تبریکات خود را به مانواده فوتبال افغانستان و علاقه مندان فوتبال افغانستان به خاطر این پیروزی بزرگ ابراز دارم. من احساس می کنم که این پیروزی برای ملیون ها افغان در سراسر جهان انگیزه بخش است."

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چنین گفت که او فکر می کند افغانستان باید یکی از مدعیان جدی جام چلنج آسیا که سال آینده در مالدیود برگزار می شود در نظر گرفته شود. قهرمان جام چلنج به جام ملت های آسیا راه پیدا می کند.

"موفقیت تیم افغانستان در جنوب آسیا اخطار جدی به دیگر مدعیان جام چلنج آسیا در سال 2014 نیز بوده می تواند. آنها شایستگی خود را در سطح منطقوی نشان داده اند و من فکر می کنم آنها یکی از بخت های اصلی در مالدیو خواهند بود."

وی اضافه کرد "افغانستان پیشرفت قابل ملاحظه ای در جریان چند سال نشان داده است. آنها خیلی زیاد رشد کرده اند و مطمئناً در سالهای آینده پیشرفت بیشتر خواهند کرد."

شیخ سلمان هم چنین از تلاش های فدراسیون فوتبال افغانستان یاد آوری کرد. وی گفت "فدراسیون فوتبال افغانستان بدون خستگی و با تلاش زیاد برای انکشاف فوتبال در افغانستان کار کرده است و باید نقش آنها در این موفقیت را اعتراف کرد."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر