۱۳۹۳/۳/۴

مسابقه افغانستان با فلسطین سه شنبه برگزار می شود


به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا به تقاضای فدراسیون فوتبال افغانستان برای تغییر تاریخ مسابقه نیمه نهایی جام چلنج میان افغانستان و فلسطین جواب رد داده است. 

وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لحظاتی پیش خبر مصدومیت بازیکنان و مقامات تیم ملی افغانستان را نشر کرد و در آن از سه شنبه به حیث روز مسابقه یاد کرده است. 

این وبسایت به نقل از سید علی کاظمی، مسئول بخش مطبوعاتی تیم ملی، گفته  است که مصطفی آزادزوی برای اینکه بتواند دوباره به میادین فوتبال برگردد به سه هفته وقت نیاز دارد. آرش هاتفی نیز در کمتر از دو هفته نمی تواند با تیم ملی یکجای شود. 

کاظمی هم چنین گفته است که اسلام امیری، بلال آرزو و فیصل سخیزاده نیز در مسابقه نیمه نهایی نمی توانند حضور داشته باشند، ولی احتمالاً به مسابقه نهایی یا سوم-چهارمی برسند. 

کاظمی هم چنین گفته است که بازیکنان در شوک هستند و وضعیت عادی ندارند، ولی آنها امید دارند بازیکنان برای مسابقه روز سه شنبه آماده باشند. 

این حادثه یقیناً بر قوت تیم ملی تاثیر خیلی منفی خواهد داشت و پیروزی در مرحله نیمه نهایی در برابر فلسطین می تواند یک معجزه باشد. با این هم، این حادثه می تواند انگیزه مضاعف در تیم ملی ایجاد کرده و بازیکنان را برای رسیدن به پیروزی تشنه تر سازد. 

مربیان افغانستان از همین اکنون باید روی یک ترکیب جدید کار کنند و از آسیب پذیری این ترکیب جلوگیری کنند. 

به نظر می رسد مربیان افغانستان مجبور هستند از ترکیبی شبیه به ترکیب زیر در مسابقه با فلسطین استفاده کنند:

دروازه: منصور فقیریار

خط دفاع: مصطفی حدید، جلال الدین شریعتیار، مجتبی فیض، ضمیر داوودی

خط میانی: رفیع بارکزی، اباسین علی خیل، مصطفی زازی، یوسف مشرقی، فیصل شایسته

خط حمله: سنجر احمدی

با چنین ترکیبی، مربیان برای تعویض بازیکنان گزینه های خیلی اندکی در دست دارند و یک تعویض هم می تواند آرایش تیم ملی را بر هم بزند.

۱ نظر:

  1. امیدوارم این قضیه تصادف یک توطهء از طرف حریفان نباشد

    پاسخحذف