۱۳۹۳/۲/۲۲

ارزیابی قبل از مسابقه، افغانستان مقابل قرغیزستان


تیم های ملی افغانستان و قرغیزستان بعد از حدود یک ماه بار دیگر در یک مسابقه دوستانه مقابل هم قرار می گیرند. 

هر دو تیم برای مسابقات جام چلنج آسیا آماده می شوند. مسابقه بعدی این دو تیم مقابل تیم ملی کویت است. افغانستان روز 14 می و قرغیزستان روز 16 می به مصاف کویت می رود.

مسابقه یک ماه پیش این دو تیم با نتیجه کسل کننده 0-0 همراه بود، اما در آن مسابقه افغانستان چندین فرصت را از دست داد و فیصل شایسته یک پنالتی را هم گل کرده نتوانست. 

تیم قرغیزستان چند بازیکن کلیدی خود را در آن مسابقه به همراه نداشت و بر عکس، افغانستان در مسابقه امروز خود چند بازیکن کلیدی را در اختیار ندارد. 

انتظار می رود یک مسابقه جالب را از هر دو تیم شاهد باشیم، زیرا هر دو تیم در هفته های اخیر فرصت این را داشته اند تا روی نقاط ضعف خود کار کنند و خلاها را پر نمایند. 

اریش روت مولر که چند هفته ای می شود با تیم ملی آشنا شده است در مسابقه امروز فرصت این را دارد تا بازیکنان بیشتری را مورد امتحان قرار دهد و روی سیستم 4-2-3-1 کار نماید. 

انتظار می رود در مسابقه امروز چند تغییر نسبت به ترکیبی که مقابل تاجیکستان بازی کرد، وارد شود. با توجه به اینکه یک تعداد بازیکنان افغانستان هنوز به کویت نرسیده اند، بعضی بازیکنان در موضع غیر تخصصی بازی خواهند کرد. احتمال استفاده از اسلام امیری در پست غیر تخصصی وجود دارد، زیرا وی در باشگاه خویش نیز گاهی حتی در خط حمله مورد استفاده قرار می گیرد.

حشمت الله بارکزی نیز نسبتاً بهبود یافته، اما هنوز نمی تواند در ترکیب تیم قرار گیرد.

ترکیب احتمالی:

دروازه: منصور فقیریار 

خط دفاع:  مصطفی حدید، اسلام امیری، جلال الدین شریعتیار و مجتبی فیض

مقابل خط دفاع: آرش هاتفی، رفیع بارکزی

خط میانی: ضمیر داوودی، یوسف مشرقی و مصطفی آزادزوی 

خط حمله: سنجر احمدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر