۱۳۹۳/۲/۳۰

فلسطین و میانمار برندگان روز اول مسابقات


در روز اول مسابقات جام چلنج آسیا، تیم های فلسطین و میانمار در برابر حریفان به پیروزی رسیدند. 

در بازی افتتاحیه، تیم های فلسطین و قرغیزستان بیش از 90 دقیقه بازی کسل کننده انجام دادند و انتظار این بود که این مسابقه بدون گل به پایان برسد، با این هم، در آخرین دقیقه وقت اضافی، ابوحبیب  ضربه ارسالی کرنر را به داخل دروازه قرغیزستان هدایت داد تا فلسطین هر سه امتیاز مسابقه را کسب نماید. تعداد حملات فلسطین در این مسابقه بیش از قرغیزستان بوده است. 

در دیگر مسابقه روز گذشته، تیم میانمار در یک بازی برتر، میزبان مسابقات را با یک شکست تلخ مواجه ساخت. 

میانمار مسابقه را از همان ثانیه های اول خطرناک شروع کرد و در چند دقیقه اول دو فرصت گلزنی داشت. تیم مالدیو که از حمایت هزاران تماشاچی نیز برخوردار بود از عملکرد میانمار متعجب شده بود. 

اما هنوز نیم ساعت از مسابقه نگذشته بود که داور با نشان دادن کارت زرد دوم به یکی از بازیکنان میانمار، این تیم را ده نفره ساخت. تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که بازیکن مستحق کارت زرد دوم نبود. 

به رغم ده نفره بودن، این میانمار بود که در دقیقه 39 تیم میانمار را به گل رساند. کوکو برای میانمار در نقش یک قهرمان ظاهر شد و به تیمش روحیه لازم را داد. 

در آخرین دقایق همین نیمه، اونگ دیگر بازیکن میانمار، یک گل دیگر به ثمر رساند تا کار میزبان در نیمه دوم سخت شود. 

مالدیو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و عمر برای مالدیو در در دقیقه 55 گلزنی کرد. 

هیجان مسابقه به وقت های اضافی کشید و در این زمان دو گل به ثمر رسید. اول کوکو برای میانمار بار دیگر گل زد تا خیال میانمار  از کسب سه امتیاز راحت شود، اما اشفق گل دوم میانمار را در دقیقه بعد به ثمر رساند اما این گل هیچ فایده ای برای مالدیو نداشت. 

امروز دو مسابقه از گروه ب صورت می گیرد. در مسابقه اول که ساعت 3:30 بعد از ظهر به وقت کابل آغاز می یابد، لائوس در برابر ترکمنستان قرار می گیرد و در مسابقه دوم که ساعت 8:30 شب شروع می شود، افغانستان و فلیپین با هم زور آزمایی می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر