۱۳۹۳/۳/۵

احتمال حضور امیری و آرزو در مسابقه با فلسطین


خبرهای رسیده از مالدیو حاکی از آن است که یک تعداد بازیکنان افغانستان که دو روز پیش در یک حادثه ترافیکی مصدوم شده بودند، ممکن است بتوانند فردا در مسابقه نیمه نهایی با فلسطین تیم ملی کشورمان را همراهی کنند. 

در کنفرانس خبری قبل از مسابقه، یوسف کارگر به خبرنگاران گفت که مصطفی آزادزوی نمی تواند تیم ملی را در مسابقات جام چلنج همراهی کند، اما وضعیت چهار بازیکن دیگر بعد از جلسه تمرینی امروز مشخص خواهد شد. 

گزارش ها می رسانند که احتمال حضور اسلام امیری و بلال آرزو در مسابقه فردا بالاست، در حالی که حضور فیصل سخیزاده و آرش هاتفی در ترکیب تیم ملی احتمال کمتری دارد. 

کارگر در این جلسه خبری گفته است که این حادثه بر روحیه بازیکان او تاثیر منفی داشته است و وی باید از بازیکنان ذخیره استفاده کند که باعث می شود تا تیم او نتواند بازی طبیعی خود را انجام دهد. 

کارگر هم چنین از آمادگی های مالدیو در این جام ناخشنودی خود را نشان داد و گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید کشوری را برای میزبانی انتخاب می کرد که در آن فوتبال شده نمی تواند. کارگر از نحوه حمل و نقل تیم ها شکایت داشت و هم چنین از اینکه بازیکنانش فرصت حتی یک بار بازی در ورزشگاه ملی، محل مسابقه فردا، را نداشته اند اعتراض کرد. 

اسلام امیری نیز در کنفرانس خبری امروز حضور داشت و گفت که تیم افغانستان در شوک به سر می برد و نمی توان تنها بعد از دو مسابقه همه چیز در مورد حادثه را فراموش کرد. با این حال، او گفت که حادثه ای بوده که صورت گرفته و تمرکز تیم او اکنون بر روی مسابقه فردا مقابل فلسطین است. 

امیری هم چنان گفت که افغانستان و فلسطین در مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفته اند و افغانستان توانسته است در یکی از مسابقات گل به ثمر برساند. او اضافه کرد که تیم فلسطین تغییر کرده و بازیکنان جدیدی در آن داخل شده اند، اما وی امیدوار است فردا در مقابل آنها تیم افغانستان به پیروزی برسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر