۱۳۹۳/۲/۲۸

اتحاد کرج قهرمان جام حذفی مهاجرین در غرب تهران شد


اتحاد کرج قهرمان اولین دوره جام حذفی غرب ولایت تهران ایران شد. این مسابقات میان تیم های مهاجرین افغان برگزار شده است. 

در فینال مسابقات فوتبال غرب تهران تیم اتحاد کرج به پیروزی رسید و قهرمان اولین دوره این جام شد. عصر روز جمعه 26 ثور دو تیم شاهین سرخ و اتحاد کرج در فینال جام حذفی غرب ولایت تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم اتحاد کرج با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و قهرمان اولین دوره این مسابقات لقب گرفت. 

این دوره از مسابقات با شرکت 20 تیم از مهاجرین ساکن غرب ولایات تهران و البرز در مجموعه ورزشی شباهنگ شهریار برگزار گردید. بازی راس ساعت 17 با سوت ظاهر تاجیک و کمک های عبدالفتاح تاجیک و رضا فارس آغاز گردید. 

گل اول این دیدار در دقیقه 25 توسط زمان کریمی از تیم اتحاد کرج به ثمر رسید؛ اما بلافاصله بعد از آن حملات تیم شاهین سرخ ادامه یافت و در دقیقه 35 نورعلی رحمانی گل تساوی را ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه 1 بر 1 به اتمام رسید.

در نیمه دوم هم حملات دو تیم بر روی دروازه تیم حریف ادامه یافت تا اینکه در اواسط نیمه دوم تیم اتحاد کرج توسط هاشم خاوری به گل برتری دست یافت. 

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم اتحاد کرج به پایان رسید. 

در مراسم اهدای جوایز آقای خانعلی هدایت رئیس شورای مرکزی ورزش مهاجرین، آقای آذر گشب رئیس دفتر مدیرکل امور اتباع و مهاجرین ولایت تهران، آقای سرور پنجشیری معاون اول شورا، آقای سید عالم شفاهی معاون دوم شورا و تنی چند از دیگر مسئولین شورای مرکزی ورزش مهاجرین حضور داشتند. 

کاپ اخلاق این دور از مسابقات به تیم شاهین سرخ رسید. 

"اتحاد کرج" به عنوان تیم اول این دور از مسابقات علاوه بر کاپ قهرمانی مبلغ هشتصد هزار تومان جایزه نقدی دریافت نمود.


 این مطلب از صفحه فیسبوک ورزش مهاجرین گرفته شده و با اندکی تغییرات باز پخش شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر