۱۳۹۳/۲/۳۰

معرفی بازیکنان تیم ملی افغانستان در مسابقات جام چلنج آسیا

دروازه

شماره پیراهن 1: منصور فقیریار: او در تیم اولدنبورگ آلمان در لیگ چهارم این کشور دروازه بان است. وی از سال 2010 به این سو در ترکیب تیم ملی افغانستان است. 

شماره پیراهن 22 - حمیدالله یوسفزی: بازیکن تیم فروزی که سالهاست در ترکیب تیم ملی قرار دارد. او در تیم شاهین آسمایی نیز حضور دارد. 

شماره پیراهن 23 - صفی الله بارکزی: او در یک تیم از افغانهای مقیم آمریکا بازی می کند. او هنوز برای افغانستان بازی نکرده است. 

خط دفاع:

شماره پیراهن 16 - جلال الدین شریعتیار: بازیکن تیم لیگ چهارمی آلمان، شوینفورت. او قبلاً در تیم الحد بحرین بازی می کرد و از 2008 به این طرف در ترکیب تیم ملی قرار داشته است. 

شماره پیراهن 3 - اسلام الدین امیری: بازیکن تیم دمپوی هند که بازی در تیم ملی را از رده های سنی شروع کرد. او دو سال می شود بازوبند کاپیتانی را نیز در شانه دارد. 

شماره پیراهن 25 - مصطفی حدید: بازیکن تیم آلتونا 93 آلمان که در لیگ پنجم آلمان حضور دارد. حدید سالهاست در تیم ملی حضور دارد. 

شماره پیراهن 5 - ضمیر داوودی: بازیکن تیم جوگشایم آلمان، این تیم در لیگ چهارم آلمان است. داووی در سه مسابقه دوستانه در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است.

شماره پیراهن 4 - فیصل سخیزاده: بازیکن دانندورگ استرالیا که در لیگ دسته اول حضور دارد. فیصل از زمانی که در اردو بازی می کرد عضویت تیم ملی را داشت. او از مسابقه دوستانه افغانستان با پاکستان تا حال به سبب مکلفیت های باشگاهی در ترکیب تیم ملی قرار نداشته است. 

شماره پیراهن 27 - مجتبی فیض: بازیکن تیم بیگ بیر که حدوداً چهار سال می شود در ترکیب تیم ملی قرار دارد. او بازیکن شاهین آسمایی نیز هست. 

شماره پیراهن 14 - فرزاد عطایی: بازیکن طوفان هریرود که از حدود یک سال به این طرف در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است. 

خط میانی:

شماره پیراهن 15 - حسن امین: بازیکن تیم دوم انتراخت فرانکفورت. او یکی از پدیده های نو ظهور تیم ملی است. او در هیچ مسابقه رسمی تا اکنون برای تیم ملی بازی نکرده است. 

شماره پیراهن 6 - رفیع بارکزی: بازیکن تیم اردو که دو فصل در طوفان هریرود نیز بازی کرده است. بارکزی از سالها بدین سوی در ترکیب تیم ملی قرار دارد.

شماره پیراهن 18 - آرش هاتفی: بازیکن مومبای اف سی هند که در آمریکا زندگی می کند. هاتفی در مسابقات مقدماتی چلنج کپ در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است.

شماره پیراهن20  - امر الدین شریفی: بازیکن تیم شاهین آسمایی که دو سال می شود راه به تیم ملی پیدا کرده است.

شماره پیراهن 17 - مصطفی زازی: بازیکن تیم دوم سنت پاولی که در دو مسابقه اخیر تیم ملی بازی کرده است.

شماره پیراهن 7 - مصطفی آزادزوی: بازیکن تیم افوسین در لیگ پنجم آلمان. وی از یک سال پیش در ترکیب تیم ملی قرار گرفته و بازیکن ثابت دست راست خط میانی به حساب می رود.

شماره پیراهن 8 - فیصل شایسته: بازیکن تیم سونگخالا یونایتد که اخیراً به تیم ملی دعوت شده و در دو بازی نیز حضوری قابل ملاحظه داشته است. سالها پیش، برادر او، قیس شایسته ام در ترکیب تیم ملی حضور داشت.

شماره پیراهن 9 - یوسف مشرقی: بازیکن افغان که در آمریکا به حیث استاد کار می کند و در هیچ باشگاهی حضور ندارد.

شماره پیراهن 2 - اباسین علی خیل: بازیکن تیم دوم انتراخت فرانکفورت که سالها پیش نیز در ترکیب تیم ملی قرار داشت و این اواخر نیز به تیم ملی دعوت شده است.

خط حمله:

شماره پیراهن 10 - بلال آرزو: مهاجم تیم آسکر در لیگ سوم ناروی. بلال آرزو از مسابقات المپیک جنوب اسیا بدین سوی در ترکیب تیم ملی قرار داشته است و بیشترین گل زده در تیم ملی به او تعلق دارد.
شماره پیراهن 11 - سنجر احمدی: بعد از مدت کوتاهی در مومبای اف سی، احمدی در ترکیب داسندورف در لیگ پنجم آلمان قرار گرفته است.

شماره پیراهن 12 - حشمت الله بارکزی: بازیکن تیم استقلال هرات که در ترکیب شاهین آسمایی نیز حضور دارد.

شماره پیراهن 13 - حمید الله کریمی: بازیکن تیم های کوهستان وطوفان هریرود. کریمی از دو سال پیش در ترکیب تیم ملی قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر