۱۳۹۳/۲/۱۱

تیم ملی نتوانست در دوشنبه نشست کند، سفر از سر


تیم ملی فوتبال کشور روز گذشته عازم تاجیکستان شد، اما به سبب خرابی هوا این تیم در میدان هوایی دوشنبه فرود آمده نتوانست. طیاره حامل تیم ملی مجبور شد به کابل بازگردد، تا تیم ملی امروز بار دیگر سفر به دوشنبه را تجربه کند. 

پانزده بازیکن از کابل به طرف دوشنبه پرواز می کنند و قرار است آرش هاتفی و اسلام امیری نیز با تیم یکجای شوند. ترکیب کامل تیم ملی برای این مسابقه هنوز اعلان نشده است.

در تصاویر منتشره بازیکنان ذیل دیده می شوند: یوسف مشرقی، رفیع بارکزی، ضمیر داوودی، حمید الله کریمی، مجتبی فیض، حمید الله یوسفزی، حشمت الله بارکزی، فرزاد عطایی، امرالدین شریفی، مسعود هاشمی، سنجر احمدی، منصور فقیریار، محمد حسین محمدی، مصطفی افشار، آرش هاتفی و اسلام امیری. جلال الدین شریعتیار نیز در دوشنبه با تیم ملی یکجا می شود.  این اولین باری است که مصطفی افشار در ترکیب تیم ملی قرار می گیرد. حمید کریمی نیز که قبلاً از ترکیب خط خورده بود، بار دیگر به ترکیب اضافه شده است. حسن امین نیز در مالدیو با تیم ملی یکجا می شود.

اریش روت مولر نیز تیم ملی را در دوشنبه همراهی می کند. 

بعد از مسابقه دوستانه با تاجیکستان، اردوی تیم ملی در کویت برگزار می شود. در کویت تیم ملی دو مسابقه دوستانه با قرغیزستان و کویت برگزار می کند و مستقیماً به مالدیو سفر می کند. 

افغانستان در مسابقات جام چلنج با فلیپین، ترکمنستان و لائوس همگروه شده است. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر