۱۳۹۲/۶/۶

تیم ملی عازم نپال می شود، ترکیب هنوز هم نهایی نیست


تیم ملی فوتبال کشورمان امروز صبح راهی نپال می شود تا در مسابقات قهرمانی فوتبال جنوب آسیا اشتراک نماید. افغانستان در گروه ب با کشورها مالدیو، سریلانکا و بوتان هم گروه شده است.

مسابقه اول افغانستان روز دوشنبه در مقابل بوتان، مسابقه با سریلانکا روز چهار شنبه و مسابقه با مالدیو روز جمعه هفته آینده انجام خواهد شد. 

برای اشتراک در این مسابقات، علی جواد عطایی کمک مربی تیم ملی افغانستان که هدایت تیم را در این مسابقات به دوش دارد در تلاش است تا در حدود 22 بازیکن را در اختیار بگیرد، هر چند تا حال حضور قطعی هر 22 بازیکن نهایی نشده است. یوسف کارگر نیز با تیم ملی به نپال سفر خواهد کرد.

حمیدالله یوسفزی و منصور فقیریار در دروازه خواهند بود، مقدر قاضیزاده، اسلام امیری، علی احمد یارزاده، زین الدین شریفی، فیصل صفا، مصطفی حدید، عطای یمیر علی، مجتبی فیض و فرزاد عطایی در خط دفاع قرار دارند، آرش هاتفی، یوسف مشرقی، مصطفی آزادزوی، وحید ندیم، محمد رفیع بارکزی، معروف محمدی و امرالدین شریفی در خط میانی هستند و بلال آرزو، سنجر احمدی، حمیدالله کریمی و حشمت الله بارکزی نیز در خط حمله تیم ملی قرار دارند. این همان ترکیبی است که در مسابقه با پاکستان مورد استفاده قرار گرفت.

گفته می شود حارث حبیب آرین نیز در نپال با تیم یکجا خواهد شد. با این حال، گزارشات حاکی از عدم اشتراک چند بازیکن مستقر در اروپا در مسابقات جنوب آسیاست. بازیکنانی هم چون سنجر احمدی و منصور فقیریار تا حال از سوی باشگاه شان در آلمان اجازه اشتراک در تیم ملی را نگرفته اند و فدراسیون در صدد است تا باشگاه شان را متقاعد سازد تا به آنها اجازه دهد تیم ملی را در مسابقات جنوب آسیا همراهی کنند.

به احتمال زیاد یک یا دو بازیکن مستقر در اروپا نتوانند تیم ملی را در نپال همراهی کنند و تعداد نفرات تیم ملی در نهایت به 20 برسد.

حضور حمیدالله یوسفزی، مقدر قاضیزاده، اسلام امیری، مجتبی فیض، زین الدین شریفی، امر الدین شریفی، علی احمد یارزاده، فرزاد عطایی، محمد رفیع بارکزی، معروف محمدی،حمیدالله کریمی، حشمت الله بارکزی، فیصل صفا، آرش هاتفی، یوسف مشرقی و وحید ندیم قطعی شده است و این بازیکنان امروز به نپال خواهند رفت.

۱ نظر:

  1. صدیق ولی زاده (مهاجم) هم منحیث یک بازیکن اشتراک خواهد کرد. و فعلا در راه است از هالند به نیپال میرود تا به تیم ملی فرصت بازی را پیدا کند.

    پاسخحذف