۱۳۹۲/۵/۲۴

تمرینات تیم ملی ادامه دارد، فردا صبح مسابقه با شاهین آسمایی


تمرینات تیم ملی کشور برای مسابقه دوستانه با پاکستان و مسابقات جنوب آسیا از چند روز بدین سوی در کابل و تحت هدایت مارکوس توریای ارجنتاینی آغاز شده است. در قدم اول تنها هفت بازیکن ملی پوش که در کابل و در تیم شاهین آسمایی بازی می کنند آغاز گردید و طی دو روز گذشته یک تعداد بازیکنان مستقر در خارج نیز به تیم پیوسته اند. 

حمید الله یوسفزی، زین الدین شریفی، امر الدین شریفی، مقدر قاضیزاده، مجتبی فیض و حشمت الله بارکزی از شاهین آسمایی به علاوه اسلام امیری هفت بازیکنی هستند که تمرینات را شروع نموده اند. بر علاوه، مصطفی آزادزوی و یوسف مشرقی نیز از آلمان و آمریکا به کابل رسیده اند. آرش هاتفی نیز فردا صبح به کابل خواهد رسید. به همین ترتیب، رفیع بارکزی، حمید الله کریمی و فرزاد عطایی از طوفان هریرود نیز به کابل رسیده اند.

فیصل سخیزاده، عطا یمرا علی و بلال آرزو هم قرار است قبل از یکشنبه به کابل برسند. وحید ندیم، معروف محمد و علی احمد یارزاده نیز احتمالاً فردا به کابل خواهند آمد.

به همین شکل، سه بازیکن از دنمارک و استرالیا به اردوی تیم ملی دعوت شده اند تا در صورت آزمایش مثبت، در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.

در ترکیب تیم ملی 23 بازیکن حضور خواهند یافت. 

تیم ملی فردا ساعت 7 صبح در یک مسابقه دوستانه به مصاف شاهین آسمایی خواهد رفت. محل مسابقه ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان است و ورود تماشاچیان رایگان است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر