۱۳۹۲/۶/۲

بهانه پاکستانی ها به خاطر شکست شان در کابل


عالم زیب صافی گزارشگر ورزشی روزنامه نیوز در پاکستان نوشته است که خستگی، بی خوابی و شرایط جوی متفاوت در کابل عامل شکست سنگین تیم ملی پاکستان از تیم ملی فوتبال افغانستان بوده است. به نوشته این روزنامه بازیکنان پاکستانی ساعت 4:30 باید از لاهور به اسلام آباد می آمدند و از آنجا به کابل. به نوشته این روزنامه بازیکنان پاکستانی ساعت 4:30 بعد از ظهر به میدان هوایی کابل رسیدند، این در حالی است که برخلاف ادعای این روزنامه تیم پاکستان ساعت 1:30 بعد از ظهر به کابل رسید. 

این روزنامه می افزاید که به مجرد رسیدن به کابل، بازیکنان قصد استراحت داشتند، اما مربی تیم به آنها گفته بود که باید برای یک ساعت تمرینات سبک انجام دهند. بعد از این تمرینات به سبب خستگی، بازیکنان نتوانسته اند به خوبی بخوابند. 

به گفته منبع این گزارش، به مجرد رسیدن به کابل شرایط جوی روی بازیکنان تاثیر گذاشت و لبان آنها خشک شد. منبع روزنامه می افزاید که بازیکنان با سر درد مواجه شدند و به آسانی نفس کشیده نمی توانستند زیرا کابل در ارتفاع بالایی از سطح بحر قرار دارد. به همین ترتیب در مهمانی که سفیر پاکستان برای این تیم در روز بعد از مسابقه ترتیب داده بود، وی به مربیان و بازیکنان پاکستانی گفته بود که لازم بود تیم 3 تا 4 روز قبل از مسابقه به کابل می آمد زیرا تفوق بر شرایط جوی در کابل بعد از چند ساعت صورت گرفته نمی تواند. 

روزنامه نیوز می افزاید که برای بازیکنان کفش مناسب که با آن روی چمن مصنوعی بازی می شود نیز داده نشده بود. به قول روزنامه برای بازیکنان پاکستانی در تمرینات لاهور غذای صحی داده نشده بود و غذای آنها حاوی مقداری زیادی چربی بوده است این در حالی است که بازیکنان پاکستانی از این وضعیت به مربی خود شکایت کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر