۱۳۹۲/۶/۱

مصاف پایتخت نشینان با عقابان هندوکش


تیم پایتخت نشین افغانستان امروز به مصاف عقابان هندوکش که از منطقه مرکز کشور نمایندگی می کند خواهد رفت. این مسابقه ساعت 4 بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می گردد و تکت مسابقه در فدراسیون فوتبال افغانستان به فروش می رسد. 

شاهین آسمایی یکی از قدرتمند ترین تیم های این دوره  است و هفت ملی پوش را در ترکیب خود دارد. علاوتاً این تیم یک تعداد بازیکن در تیم های ملی رده سنی دارد. با اینکه این تیم در فصل اول این رقابت ها نیز بازیکنان بزرگی را در اختیار داشت اما با دو شکست و یک پیروزی در مرحله گروهی حذف شد. امسال اما مربیان این تیم وعده نمایش بهتری داده اند و گفته اند که نتایج مایوس کننده سال گذشته تکرار نخواهد شد. مربیگری این تیم را علی جواد عطایی که کمک مربی تیم ملی افغانستان نیز هست به عهده دارد. 

تیم حریف شاهین آسمایی در رقابت های امروز عقابان هندوکش است که بازیکنان آن از منطقه مرکز افغانستان به جز کابل انتخاب شده اند. این تیم سال گذشته نتوانست به نیمه نهایی راه پیدا کند اما امسال بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بر علاوه مربی آن الیاس منوچهر است که تجربه مربیگری تیم فروزی در کابل و تیم 23 سال افغانستان را نیز در کارنامه دارد. منوچهر نیز وعده یک نمایش خیره کننده داده ا ست. 

مربیان هر دو تیم گفته اند از سیستم سنتی 4-4-2 استفاده خواهند کرد و با در نظر داشت روند بازی در نمایش تیمی خود تغییر خواهند آورد. حضور بازیکنان ملی در ترکیب شاهین آسمایی این تیم را بخت اول پیروزی در این مسابقه ساخته است.

با توجه به اینکه تیم های رقابت کننده امروز از کابل و اطراف آن نمایندگی می کنند، انتظار می رود ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان جمعیت انبوهی را شاهد باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر