۱۳۹۲/۵/۲۵

شاهین آسمایی تیم ملی را متوقف ساخت


در یک مسابقه کسل کننده و کم تحرک تمرینی، امروز تیم ملی فوتبال افغانستان در مقابل شاهین آسمایی متوقف شد. هر چند در ترکیب تیم ملی افغانستان همه بازیکنان اصلی آن حضور نداشتند، اما این مسابقه به منظور هماهنگ ساختن بهتر بازیکنان راه اندازی شده بود. به همین ترتیب، یک تعداد بازیکنان شاهین آسمایی حتی در بین دو تیم رد و بدل شدند. در این مسابقه سه بازیکن جدید نیز که از دنمارک و استرالیا به کابل آمده اند یک نیمه مسابقه نمودند. 

تک گل تیم ملی در دقیقه دوازدهم توسط یوسف مشرقی و تک گل شاهین آسمایی توسط حشمت الله بارکزی در دقیقه 30 به ثمر رسیدند. در ادامه بازی امر الدین شریفی نیز یک ضربه عالی به طرف دروازه شاهین آسمایی شلیک کرد که توپ پس از برخورد با تیرک افقی به داخل دروازه رفت، اما داور این توپ را گل قبول نکرد. زین الدین شریفی از تیم شاهین آسمایی نیز یک فرصت تک به تک را از دست داد.

در کل این بازی خیلی کم تحریک بود و بازیکنان دوندگی خوبی نداشتند، هر چند به گفته مسئولین تیم ملی، با پیوستن بازیکنان دیگر تیم ملی روند بازی در مسابقه با پاکستان تغییرات زیادی خواهد کرد. 

برای تیم ملی حمید الله یوسفزی دروازه بانی کرد، فرزاد عطایی، مجتبی فیض، مقدر قاضیزاده و اسلام امیری در خط دفاع قرار داشتند، یوسف مشرقی، رفیع بارکزی، مصطفی آزادزوی و بازیکن دعوت شده از دنمارک در خط میانی و امر الدین شریفی و یک بازیکن جدیداً دعوت شده در خط حمله قرار داشتند. 

در نیمه دوم نیز حشمت الله بارکزی، حمید الله کریمی و یک بازیکن جدیداً دعوت شده داخل میدان شدند.

در همین حال، آرش هاتفی در لحظه مسابقه مستقیماً از میدان هوایی به محل مسابقه آمد. قرار است دیگر بازیکنان مستقر در خارج از کشور نیز تا یکشنبه با تیم ملی یکجا شوند. سه بازیکن طوفان هریرود نیز که با تیم استقلال معارف هرات در مشهد ایران به سر می برند فردا با تیم ملی یکجا می شوند.

۲ نظر:

  1. what do they wanna show to the people of Afghanistan about Shaheen Asmayee? that this team is strong like National team, if they are they had to show it and proves it to the peoples last year, besides they are not even the fourth strongest team in the country........!!!! please stop bluffing and overwhelming about Shaheen Asmayee.....!!!! lolz

    پاسخحذف
  2. محترم شما بازی را تا آخر ندیدی اگر دیدی جرا ننوشتی

    پاسخحذف