۱۳۹۲/۶/۴

تیم ملی چهارشنبه به نپال میرود، غیابت هفت بازیکن از اردوگاه تمرینی


در حالی که تیم ملی فوتبال کشور برای شرکت در مسابقات قهرمانی فوتبال جنوب آسیا آماده می شود، گزارشات حاکی از آن است که هفت بازیکن اردوگاه تیم ملی را در کابل ترک کرده اند. این بازیکنان به سبب تعهدات باشگاهی مجبور به ترک اردوگاه شده اند اما در مسابقات جنوب آسیا در نپال با تیم ملی یکجا خواهند شد. 

بلال آرزو، سنجر احمدی، اسلام امیری، منصور فقیریار، مصطفی حدید، مصطفی آزادزوی و عطا یمیر علی پنج بازیکنی هستند که در تمرینات تیم ملی در کابل حضور ندارند.

غیابت این هفت بازیکن تاثیرات بسیار منفی بر آمادگی های تیم می تواند داشته باشد. این در حالی است که سایر تیم های شرکت کننده در تمرینات خارج از کشور به سر می برند و از حدود دو ماه پیش برای این مسابقات آمادگی می گیرند. تنها نقطه ای که نگرانی افغانستان را می تواند کم کند این است که اولین مسابقه افغانستان با بوتان است که یک حریف ضعیف تر تلقی شده و بازیکنان افغانستان می توانند در این مسابقه هماهنگی لازم را کسب کنند.

تیم ملی فوتبال کشور روز چهار شنبه کابل را به مقصد کتماندو ترک خواهد کرد. مسابقات جنوب آسیا روز شنبه آغاز می شود اما تیم ملی فوتبال کشورمان اولین مسابقه اش را در مقابل بوتان به روز دوشنبه آینده انجام خواهد داد. با این حساب، تیم ملی فرصت خوبی خواهد داشت تا طی شش روز با آب و هوای نپال تفوق نماید. به سبب ارتفاع زیاد از سطح بحر، اکثر بازیکنان در شرایط جوی نپال به آسانی بازی کرده نمی توانند. 

تا حال تیم های پاکستان و بوتان به نپال رسیده اند. پنج تیم دیگر قرار است فردا وارد نپال شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر