۱۳۹۲/۱۰/۲۵

مسی در دل کاپیتان و مربی افغانستان جای بزرگی ندارد، امیری و کارگر به کی رای داده اند؟


در انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان، کاپیتانهای تیم های ملی نقش عمده و اساسی دارند. کاپیتان هر تیم ملی به ترتیب به سه نامزد، رتبه یک، دو و سه را می دهد. رتبه اول پنج امتیاز، دوم سه امتیاز و سوم یک امتیاز را کسب می کند. 

اسلام امیری، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان امسال در رتبه اول رونالدوی پرتگالی را انتخاب کرده، سپس به مسی رای داده و فرانک ریبری را در رتبه سوم رده بندی کرده است. 

مربی های تیم های ملی هم به بهترین بازیکن رای می دهند. یوسف کارگر، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، رای اول خود را به کریستیانو رونالدو داده است، رای دوم را به زلاتان ابراموویچ داده و رای سوم را هم به فرانک ریبری داده است. 

یک نماینده از رسانه های ورزشی هم حق رای دارد که از افغانستان هیچ رسانه های رای نداده است. با توجه به عدم آگاهی در این مورد، فدراسیون فوتبال باید یکی از رسانه ها را برای رای دادن معرفی می نمود که این کار عملی نشده است. 

در قسمت انتخاب بهترین مربی مرد، اسلام امیری به یورگن کلوب به حیث گزینه اول، فرگوسن به حیث گزینه دوم و آرسن ونگر به حیث گزینه سوم رای داده است. 

به همین ترتیب، مربی های هر تیم ملی نیز به نامزدان بهترین مربی رای می دهند. امسال، یوسف کارگر، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان در قدم اول به یورگن کلوب، در قدم دوم به آنجلوتی و در نهایت به خوزه مورینیو رای داده است. 

در قسمت انتخاب مربی، هیچ رسانه ای از افغانستان رای نداده است. 


۲ نظر:

  1. کسی که این متن را نوشته انگار خیلی بد سوخته ..
    عزیز دِل! خوب کسی که شایسته بود برنده شد و این دو تا هم کار فوق العاده ای کردند، به کسی که شایسته بود رای دادَن، مثل مربی و کاپیتان ایران به کسی که علاقه دارَن رای ندادَن، به آدم که لیاقت اش را داشت رای دادن .. همه دنیا میفهمه که امسال رونالدو شایسته تر از همه بود!

    متاسفم برای فوتبالنامه، انتظار چنین پُستی را نداشتیم !

    خنده میگیرَه "مسی در در دل مربی و کاپیتان افغانستان جای ندارد"
    یک متن کاملاً کودکانه!!!

    پاسخحذف
  2. بهترین بازیکن سال نظر به عملکرد آن بازیکن باید صادقانه انتخاب شود که همینطور هم شد. رونالدو در سال 2013 برترین بازیکن فوتبال در جهان بود این را حتی خود مسی ، ریبری و بازیکنان بارسا هم می پذیرند . سال 2012 هم مسحق بود که برش نرسید

    پاسخحذف