۱۳۹۲/۱۰/۲۹

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوگاه انتخاباتی تیم ملی اعلان شد



صفحه فیسبوک فدراسیون فوتبال افغانستان اسامی 43 بازیکنی را اعلان کرده که به اردوگاه انتخاباتی و تمرینی تیم ملی در قطر دعوت شده اند. در این لیست 18 بازیکن از تیم های انتخاب شده اند که در مسابقات برتر بازی کرده اند و بقیه بازیکنان از خارج از کشور دعوت شده اند. 

شاهین آسمایی، طوفان هریرود، اباسین سپی و سیمرغ البرز تنها چهار تیمی هستند که در ترکیب بازیکنان دعوت شده، اسامی بازیکنان آنها را می شد دید. 

روی هم رفته بازیکنان خوبی به این اردوگاه تمرینی دعوت شده اند و انتظار می رود یوسف کارگر بتواند ترکیب قوی 23 نفری را برای اشتراک در مسابقات جام چلنج آسیا انتخاب نماید. 

با این هم، در میان بازیکنان دعوت شده یک تعداد بازیکنان حضور دارند که عملکردشان در مسابقات مقدماتی جام چلنج و جنوب آسیا قابل قبول نبود، با این حال به نظر می رسد یوسف کارگر یک شانس دیگر نیز به آنها داده است تا در رقابت با دیگر بازیکنان، توانایی های خود را نشان دهند. 

مصطفی امینی، مشتاق یعقوبی، شریف محمد،  فیصل شایسته و میلاد سالم از بازیکنان خوبی هستند که ا نتظار می رود شرایط عضویت در تیم ملی را داشته باشند و انتظار نمی رود در اردوگاه تمرینی در قطر اشتراک کنند، زیرا باشگاه های این بازیکنان به آنها اجازه اشتراک در چنین اردوگاهی را به آنها نخواهند داد.

از بازیکنان که انتظار می رفت به اردوگاه تیم ملی دعوت شوند ولی اسم آنها در لیست اعلان شده به نظر نمی رسد می تواند از روح الله اقبالزاده و اقبال جوادی یاد کرد. 

لیست بازیکنان به شرح زیر است:

1. منصور فقیریار 2. حمید الله یوسفزی 3. جلال الدین شریعتیار 4. اسلام الدین امیری 5. فیصل سخی زاده 6. علی احمد یارزاده  7. مقدر قاضی زاده 8. مصطفی حدید 9. محمد رفیع بارکزی 10. محمد یوسف مشرقی 11. آرش هاتفی 12. وحید ندیم 13. مصطفی ازاد زوی 14. حمید الله کریمی 15. سنجر احمدی 16. بلال آرزو 17. امرالدین شریفی 18. فرزاد عطایی 19. محمد معروف محمدی 20. حشمت الله بارکزی 21. مجتبی فیض 22. زین الدین شریفی 23. یوسف بهارستانی        24. مصطفی امینی   25. مصطفی ځاځی 26. حمید ځاځی 27. مشتاق یعقوبی 28. فیصل شایسته 29. حسن امین         30. ضمیر داوودی 31. میلاد سالم  32. کنشکا طاهر 33. ذهیب خان محمد 34. اسد الله 35. سید محمد 36. محمد محمدی 37. جانی 38. مصطفی رضایی 39. شریف محمد 40. مسعود هاشمی 41. یوسف شیرزی 42. بکتاش نیکزی 43. اقبال حبیب زی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر