۱۳۹۲/۱۱/۷

دومین روز تمرینات تیم ملی در کابل به پایان رسید، فدراسیون فوتبال در پی کمک مربی


دومین روز مرحله اول تمرینات تیم ملی افغانستان در کابل به پایان رسید. در این مرحله 22 بازیکن که در تیم های داخل افغانستان بازی می کنند حضور دارند و در ختم دو هفته 15 تن آنها برای اردوگاه انتخابی قطر برگزیده می شوند. در تمرینات روز اول 20 بازیکن حضور داشتند و 2 بازیکن دیگر نیز به زودی در تمرینات حضور خواهند یافت.

تمرینات ملی شش روز در هفته انجام می شوند و روزهای جمعه تمرینات تعطیل است.  انتظار می رود این تمرینات  تا هفته دوم ماه فبروری که اردوگاه انتخابی تیم ملی در قطر شروع می شود، ادامه پیدا نماید.

تمرینات تیم ملی زیر نظر یوسف کارگر صورت می گیرد، هر چند وی نظر به حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای چهار جلسه از مسابقات رسمی محروم است و نمی تواند تیم ملی را در چهار مسابقه اولش در جام چلنج آسیا همراهی کند. 

هنوز برای آقای کارگر دستیار تعیین نشده است، ولی علی عسکر لعلی که مدیر تیم ملی نیز هست، آقای کارگر را در تمرینات همراهی می کند. 

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال یکی از مربیان تیم های مسابقات برتر را به دستیاری مربی تیم ملی افغانستان انتخاب می نماید. از این میان، چانس ظاهر حسنی، مربی تیم بازان اسپین غر و سید معین حامدی مربی طوفان هریرود، نسبت به سایر مربیان بیشتر پنداشته می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر