۱۳۹۲/۱۱/۱۱

اشتراک در دو جام جهانی، 81 بازی ملی، قهرمانی با شالکه در جام یوفا: توماس دولی مربی تیم فلیپین تعیین شد


فدراسیون فوتبال فلیپین، توماس دولی را به حیث سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور تعیین نموده است. توماس دولی در 81 مسابقه رسمی برای تیم ملی فوتبال آمریکا توپ زده است و در دو جام جهانی تیم ملی آمریکا را همراهی کرده است. 

توماس دولی 52 سال سن دارد. او در زمانی که بازیکن تیم ملی بود در باشگاه شالکه آلمان توپ می زد و با این باشگاه به قهرمانی یوفا نیز رسید. 

تجربه مربیگری توماس دولی با این حال زیاد نیست و مربیگری او به دورانی باز می گردد که وی یک تیم دسته سومی آلمانی را مربیگری می کرده است. وی هم اکنون جزء هیات مربیگری تیم زیر 20 سال ایالات متحده آمریکاست. او سند تدریس فوتبال را از نیز از یوفا کسب کرده است.

فدراسیون فوتبال فلیپین یک ماه قبل  قرارداد مایکل ویس جرمنی را پایان داد و سپس در صدد استخدام یک مربی خوب خارجی بر آمد. برای مربیگری تیم ملی فلیپین چندین نفر مورد نظر بودند و بالآخره فدراسیون فوتبال فلیپین تصمیم گرفت با توماس دولی قرارداد ببندد. 

برای مذاکره به آقای دولی، مدیر تیم ملی و دبیر کل فدراسیون فوتبال فلیپین به لوس آنجلس سفر کرده بودند. 

انتظار می رود توماس دولی هفته آینده به فلیپین سفر نماید. اولین مسابقه ای که وی مربی تیم فلیپین خواهد بود، مسابقه دوستانه با مالیزیا است که اول ماه مارج صورت می گیرد. 

تیم فلیپین در ترکیب خود یک تعداد زیاد بازیکنان مقیم آمریکا و اروپا را دارد و این تیم یکی از بخت های اصلی قهرمانی در جام چلنج آسیا محسوب می شود.

۱ نظر:

  1. ما را ببین که با یوسف کارگر که هیچ تجربه کافی ندارد گیر مانده ایم. آماده' شکست افغانستان باشید بخیر.

    پاسخحذف