۱۳۹۲/۱۰/۲۰

اسلام الدین امیری به باشگاه دمپو پیوست


بعد از ابهامات و گزارش های متفاوت، اسلام الدین امیری، کاپیتان تیم ملی کشورمان، در تماس با فوتبالنامه تائید کرد که به باشگاه دمپو در لیگ برتر هند پیوسته است. مدت قرارداد اسلام امیری با دمپو یک سال است. وی پیراهن شماره 18 را در باشگاه جدید خود خواهد پوشید.

روز گذشته گزارش شده بود که امیری و باشگاه دمپو نتوانسته اند به یک توافق نهایی برسند، اما بعداً معلوم شد که مذاکرات دو طرف به نتیجه مثبت رسیده است. 

اسلام الدین امیری از جنوری 2012 در باشگاه مومبای اف سی بازی می کند، اما به دنبال جدا شدن حشمت الله بارکزی و سنجر احمدی از این باشگاه، امیری نیز به دنبال پیوستن به یک تیم جدید شد. 

دمپو در این فصل، در لیگ برتر هند وضعیت خوبی ندارد و در مکان دهم قرار دارد، اما این باشگاه تا حال پنج مرتبه به قهرمانی لیگ برتر هند رسیده است.

دمپو بعد از اینکه مدافع جاپانی خود، شینوسوک هوندا را از دست داد، به جستجوی یک جایگزین مناسب بر آمد. این تیم دو روز پیش یک بازیکن از زیلاند جدید را نیز به خدمت گرفته است.

دمپو در جام فدراسیون هند از چهار شنبه آینده بازی های خود را بعد از تعطیلات آخر سال آغاز می نماید و انتظار می رود اسلام الدین امیری نیز در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد.

بعد از امضای قرارداد، امیری گفت "من خرسندم که در نهایت با دمپو قراداد امضا کردم. کوشش من این است تا پاسخ اعتماد آقای پاپاز، مربی دمپو، به خود را به شکل مثبت بدهم. هدف اصلی من ارائه یک بازی خوب برای باشگاه است."

آرتور پاپاز هم چنین گفته است که باشگاه در مورد امضای قرارداد با امیر خوشحال است و آنها باور دارند امیری می تواند عمده ای در مسابقات دمپو در جام فدراسیون و لیگ هند داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر