۱۳۹۲/۷/۱۶

رئیس فدراسیون فوتبال دستور اخراج علی جواد عطایی از شاهین آسمایی را صادر کرده است


بعد از باخت شاهین آسمایی در مقابل طوفان هریرود در مسابقه رفت نیمه نهایی مسابقات برتر افغانستان، کرام الدین کریم، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان و والی پنجشیر، دستور اخراج علی جواد عطایی از سرمربیگری تیم شاهین آسمایی را صادر کرده است. 

هم اکنون حبیب بخشی، کمک مربی علی جواد عطایی، وظیفه مربیگری شاهین آسمایی را به دوش دارد. هر چند علی جواد عطایی در کنار شاهین آسمایی باقی خواهد ماند، اما نقش وی کاملاً کمرنگ و سمبولیک خواهد بود.

مربیان و کمک مربی های تیم های هشت گانه مسابقات برتر توسط فدراسیون فوتبال تعیین شده اند. با این حال، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان بعد از اینکه شاهین آسمایی نتوانست در مسابقه رفت مقابل طوفان هریرود نتیجه مطلوب را بگیرد تصمیم به مداخله و کنار گذاشتن عطایی از سرمربی گری شاهین آسمایی گرفت. 

به همین شکل، عبدالصبور ولیزاده که به همراه طاهر رئوفی در انتخاب بازیکنان هشت تیم نقش اول را داشت، به حیث مدیر تیم شاهین آسمایی ایفای وظیفه می نماید. این در حالی است که سازماندگان این مسابقات مدعی اند فدراسیون فوتبال در امور تیم ها دخالت نمی نماید و سلیقه های شخصی در این مسابقات دخلی ندارد.

علی جواد عطایی به حیث کمک مربی یوسف کارگر، در تیم ملی افغانستان نیز کار می نماید.

۱ نظر:

  1. خدا کند که در بازی فاینل این تیم شاهین آسمایی و فدراسیون فوتبال در مقابل سیمرغ البرز خو گری نکنند. سیمرغ البرز با در نظر داشت مصدومیت ها هم حق دارد تا الی 2 بازیکن غیر قانونی در ترکیب خود داشته باشد منجلمه ایمل افغان

    پاسخحذف