۱۳۹۲/۷/۱۲

تیم 19 سال افغانستان امروز با مالدیو روبرو می شود


تیم ملی فوتبال 19 سال کشورمان امروز کمپین خود برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی 19 سال اسیا را آغاز می نماید. افغانستان در گروه ب با تیم های مالدیو، اردن، یمن و امارات متحده عربی هم گروه شده است. 

اولین مسابقه افغانستان با تیم 19 سال مالدیو امروز صورت می گیرد. این مسابقه ساعت 5 عصر به وقت کابل آغاز می یابد. این مسابقه در ورزشگاه بین المللی شاهزاده محمد انجام می شود. دیگر مسابقه این گروه ساعت 7:30 شام به وقت کابل میان تیم های امارات و یمن انجام خواهد شد.

هنوز مشخص نشده است که آیا مسابقات افغانستان از طریق تلویزیون های افغانستان نشر می گردد یا خیر. در صورت پخش، در صفحه فیسبوک فوتبالنامه به اطلاع علاقه مندان می رسد. 

هنوز در مورد توانایی های تیم 19 سال افغانستان معلومات زیادی وجود ندارد. این تیم از چند ماه بدین سوی در کابل تمرین می نماید ما تنها سه روز قبل از مسابقات به اردن سفر کرده است. 

احسان الله شیرزاد مربی تیم 19 سال افغانستان و ظاهر حسنی کمک مربی وی است. 

در مسابقات مقدماتی 19 سال آسیا 40 کشور حضور دارند که در 5 گروه تقسیم شده اند. تیم های اول هر گروه و 6 تیم برتر دوم به مرحله قهرمانی مسابقات 19 سال آسیا که سال آینده در میانمار برگزار می شوند، صعود خواهند کرد. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر