۱۳۹۲/۷/۱۸

ارزیابی قبل از مسابقه: شاهین آسمایی مقابل سیمرغ البرز


شاهین آسمایی و سیمرغ البرز هر دو در گروه خود دوم شدند، اولی با هفت امتیاز و دومی با پنج امتیاز. این دو تیم در مسابقات رفت نیمه نهایی نیز بازنده بودند، اما در مسابقات برگشت هر دو توانستند بر علاوه جبران مسابقه رفت، یک گل بیشتر به ثمر برسانند و حریفان خود را شکست دهند. 

سیمرغ البرز در مسابقه اول 2-1 شکست خورد، اما در مسابقه برگشت و در دقیقه 119 یک پنالتی به دست آورد و مسابقه را در مجموع 4-3 برد تا به مسابقه نهایی راه پیدا نماید. 

سیمرغ البرز با چند مصدومیت گریبانگیر است، اما به لطف تغییر مقررات مسابقات، این تیم توانست بازیکنان جدید به جای بازیکنان مصدوم خود در ترکیبش اضافه کند.  این موضوع اندکی به این تیم انگیزه و قدرت مجدد داده است طوری که این تیم در مسابقه با عقابان هندوکش عملکرد قابل توجهی داشت.

شاهین آسمایی در مسابقه اول 2-0 از طوفان هریرود شکست خورد، اما در مسابقه برگشت 3-0 طوفان را شکست داد تا با نتیجه مجموعی 3-2 بر طوفان غلبه کند. این اولین باری است که شاهین به مسابقه نهایی مسابقات برتر می رسد. آنها با انگیزه بالا به مسابقه فردا می روند. شاهین در مسابقه قبلی خود، قهرمان فصل پیش را با سه گل شکست داده است. مربی این تیم نیز که بعد از اخراج علی جواد عطایی از مربیگری این تیم ادعاهای بلندی دارد، سخن از برد با تفاوت بیش از سه گل زده است. 

شاهین آسمایی در مسابقه فردا از حمایت تماشاچیان پایتخت نیز برخودار است، اما گفته می شود صدها علاقه مند تیم سیمرغ البرز نیز راهی کابل شده اند تا تیم مورد علاقه خود را در مسابقه فردا تشویق کنند. 

مسابقه فردا برای تعیین آقای گل این مسابقات نیز حیاتی است. حمید الله کریمی از طوفان هریرود در مسابقه امروز خود را هفت گله ساخت. فیاض عزیزی از سیمرغ البرز شش گله است و حشمت الله بارکزی از شاهین آسمایی نیز 5 گله است. باید دید آیا این دو بازی می توانند تعداد گلهای زده خود را از رقم هفت بیشتر سازند یا خیر. 

مسابقه فردا یک مسابقه فزیکی نیز هست. نقش داوری در این مسابقه از اهمیت بلندی برخوردار است. باید دید فدراسیون فوتبال ترجیح می دهد کدام داور قضاوت این مسابقه مهم را به دوش گیرد. 

مسابقه فردا ساعت 2:30 عصر شروع می شود، اما نشرات تلویزیون یک ساعت قبلتر آغاز می گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر