۱۳۹۲/۷/۱۶

سیمرغ البرز 4 - 3 عقابان هندوکش، سیمرغ به مسابقه نهایی پرواز کرد


عقابان هندوکش با اندوخته یک گل زده بیشتر نسبت به سیمرغ البرز پا به این مسابقه نهاد. در بازی رفت، مهاجم عقابان، اسیر، گلی را به ثمر رساند که به زعم خیلی ها زیباترین گل این تورنمت بوده است. در دقیقه ۲۱ بازی، او پنچ مدافع سیمرغ را پشت سر گذاشته و با یک ضربه زیبا گل خود را به ثمر رساند. بازیکن هم تیمی او سالنگی در دقیقه ۴۵ گل دوم تیم اش را به ثمر رساند. اگر چه در دقیقه ۸۲ فیاض عزیزی، مهاجم سیمرغ یکی از گل های خورده تیم اش  با یک شوت ۱۲ متری جبران کرد.

سمیرغ البرز با باخت دو بر یک خود به عقابان برای رسیدن به فینال به یک برد با دو گل زده بیشتر نیاز داشت.

تا دقیقه بیست، بازی به آرامی برای هر دو تیم پیش می رفت که این نوع بازی بیشتر به نفع عقابان بود.  اما در دقیقه ۲۱ و ۲۶ ضربات بازیکنان عقابان، مبین رسولی و محمد انور اکبری موقعیت های خطرناکی بود که برای عقابان به وجود آمد.

د ر دقیقه ۲۷،  مهاجم و آقای گل تیم سیمرغ ، فیاض عزیزی  در نزدیکی خط میانی در سمت راست توپی را دریافت کرد. بعد او این توپ را به سمت دوازه عقابان ارسال کرد،  این توپ در نهایت تعجب درست در کنج دروازه عقابان جا گرفت، لعلی دوازه بان عقابان هر چقدر که تلاش کرد نتوانست مانع از گل شدن این ارسال شود. 

حالا نتیجه بازی این دو تیم دو بر دو مساوی شد. 

عزیزی در دقیقه ۴۱ می رفتت که گل دوم خود را هم به ثمر برساند اما ضربه ایستگاهی او بعد از عبور از دیواره دفاعی ، توسط دروازه بان به سختی دفع شد.

درست مثل بازی رفت ، این مهاجم سرعتی تیم عقابان، زمری بود که در نیمه دوم گل تیم اش را وارد دروازه سیمرغ کرد. در حقیقت این حرکت جمشید محمدی هم تیمی زمری بود که با یک حرکت زیبا بعد از عبور از چند مدافع توپ آماده ای را برای زمری فراهم کرد، او هم که در یک موقعیت خوب و زمان خوبی قرار داشت با یک بغل پای آسان دوازه حریف را گشود.

۱۵ دقیقه بعد از این گل اوضاع برای سیمرغ وخیم تر شد،  مدافع این تیم ، بریالی بعد از آن که ضربه ای را به صورت زمری که به روی زمین افتاده بود، زد و کارت سرخ را دریافت کرد. اما با وجود یک نفر کمتر این سیمرغ بود که بازی را بهتر ادامه داد. در دقیقه ۷۷ آنها باز هم به گل رسیدند.  ارسال عزیزی به نصیب رسید و او هم آن را با یک شوت زیبا توپ را به زیر دوازه عقابان چسباند  و مجموع گلهای زده در دو بازی سه بر سه شد. 

بازی در وقت معمول با نتیجه مساوی به پایان رسید و بازی به دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه ای کشیده شد.

بازی در نیمه اول وقت اضافه بسیار هیجان انگیز بود،  مهاجم سیمرغ ، امید خطیب زاده که موقعیت های خطرناکی را ایجاد کرده بود در دقیقه ۹۷ ضربه ای را به تیرک دوازه کوبید. در ادامه سالنگی کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد و هر دو تیم ده نفره شدند. در دقیقه ۱۰۲ ضربه  ایستگاهی که توسط مدافع عقابان، توتاخیل زد شد به تیرک دروازه عمودی برخورد کرد و از کنار دروازه گذشت.

بازی در نیمه دوم وقت اضافه به آرامی شروع شد،  که ناشی از خستگی بیش از حد بازیکنان بود. در دقیقه ۱۱۹ ، توپ ارسالی در محوطه ۱۸ به دست  فرهاد توتاخیل برخورد کرد. این یک بد شانسی بزرگ برای عقابان بود. داور نقطه پنالتی را نشان داد و این ضربه توسط عزیزی تبدیل به گل شد. این بازی پایانی دراماتیک داشت.

با محاسبه مجموع گلها، سیمرغ  البرز با نتیجه ۴ بر ۳ از سد عقابان هندو کش گذشت و حریف شاهین آسمایی در فینال شد. بازی فینال در ۱۱  اکتبر، ساعت  ۲:۳۰ در استادیوم فدراسیون برگزار می شود.

منبع: وبسایت مسابقات برتر افغانستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر