۱۳۹۲/۷/۹

تیم ملی فوتبال 19 سال، آخرین امید افغانستان در رده سنی


تیم ملی فوتبال 19 سال افغانستان فردا عازم اردن می شود. این تیم قرار است در مسابقات مقدماتی 19 سال آسیا اشتراک نماید. افغانستان با مالدیو، اردن، یمن و امارات متحده عربی هم گروه است. 

افغانستان اولین مسابقه اش را روز جمعه 12 میزان در برابر مالدیو انجام خواهد داد. مسابقه بعدی افغانستان روز 14 میزان در برابر یمن است. مسابقات سوم و چهارم افغانستان به روزهای 16 و 18 میزبان در برابر اردن و امارات است.

18 بازیکن در ترکیب تیم ملی  افغانستان قرار دارند. مربیگری این تیم با احسان الله شیرزاد و کمک مربی او ظاهر حسنی است. احسان الله شیرزاد در فصل قبل مربی شاهین آسمایی بود که در مرحله گروهی حذف شد. امسال وی مربی تیم اباسین سپی بود که با یک پیروزی و دو شکست در مرحله گروهی مسابقات برتر افغانستان حذف شد. 

ظاهر حسنی نیز مربی تیم بازان سپین غر بود که با یک پیروزی در مرحله گروهی به کار خود در مسابقات برتر افغانستان پایان داد. حسنی قبل بر این  مربی تیم 14 سال و 16 سال افغانستان نیز بوده است. 

افغانستان چند روز پیش در مسابقات مقدماتی 16 سال در اردن شرکت کرد اما در نهایت با یک پیروزی و دو شکست، نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر