۱۳۹۲/۱۲/۵

فردا پایان اردوگاه قطر، رقابت در تیم ملی تنگ تر می شود


اردوگاه انتخابی قطر کم کم به پایان خود نزدیک می شود و قرار است روز سه شنبه آخرین تمرینات بازیکنان مستقر در این اردوگاه انجام گیرد. 

در این اردوگاه بیش از چهل بازیکن افغان از داخل و خارج کشور حضور داشتند و هر کدام بین 5 تا 11 روز در تمرینات و آزمایش برای جذب در تیم ملی مصروف بودند. 

در این اردوگاه به جز 34 بازیکنی که رسماً از سوی یوسف کارگر به اردوگاه تمرینی دعوت شده بودند، یک تعداد بازیکنان دیگر نیز به مصرف خود در اردوگاه حضور یافتند تا مورد آزمایش قرار گیرند. اما گفته می شود هیچ کدام این بازیکنان درخشش خوبی نداشته اند و تنها چند روز پس از آغاز اردوگاه به آنها گفته شد که می توانند محل اردوگاه را ترک کنند. 

از روز گذشته، یک تعداد بازیکنان که در خارج کشور مستقر هستند محل مسابقات را ترک کرده اند. اکثر این بازیکنان مکلفیت های باشگاهی دارند. 

قرار است سایر بازیکنان فردا دوحه را به مقصد محلات اقامت خویش ترک نمایند. 

یوسف کارگر، مربی تیم ملی، بعد از غور و بررسی همه بازیکنان بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را در هفته اول مارچ اعلان خواهد کرد. 

گفته می شود یوسف کارگر 28 تا 30 بازیکن را در لیست بازیکنان تیم ملی ثبت می نماید و از بین آنها در نهایت 23 بازیکن برای حضور در جام چلنج آسیا انتخاب می گردند. 

قرار بود بعد از ختم این اردوگاه، تیم ملی در روز پنجم مارچ یک مسابقه بین المللی بگیرد، اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال نتوانسته است برای این روز مسابقه ای تنظیم نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر