۱۳۹۲/۱۱/۲۵

بازیکنان تیم ملی شنبه به قطر می روند، معروف و مقدر حذف شدند


شانزده بازیکن مستقر در داخل کشور که به اردوگاه قطر دعوت شده اند فردا شنبه عازم قطر می شوند. در اردوگاهی که در جلال آباد دایر شده بود 18 بازیکن حضور داشتند که با حذف شدن مقدر قاضیزاده و معروف محمدی، این تعداد به 16 بازیکن تقلیل یافت. 

نزده بازیکن دیگر نیز انتظار می رود از سایر کشورها و به خصوص اروپا، آمریکا و هند روز شنبه در دوحه پایتخت قطر با تیم ملی یکجا شوند. 

قرار است بازیکنان دعوت شده به مدت 12 روز در دوحه تمرین کنند و سپس بدنه اصلی تیم ملی انتخاب شود. 

به اساس گفته های یوسف کارگر، فدراسیون فوتبال افغانستان در تلاش است تا روز پنجم مارچ یک مسابقه دوستانه با تیم ملی تاجیکستان در دوشنبه برگزار نماید. اگر برنامه به همین منوال باشد، بازیکنان تیم ملی از قطر به محل سکونت خود برگشته و سپس یک یا دو روز قبل از مسابقه با تاجیکستان باید به شهر دوشنبه بروند.  

با این حال چند بازیکن که شانس بسیار زیاد برای جذب در تیم ملی را دارند در اردوگاه قطر حضور ندارند. بهترین گزینه این است تا این بازیکنان در مسابقه دوستانه با تاجیکستان مورد استفاده قرار گیرند، زیرا پنجم مارچ روز رسمی فیفا است و برای مسابقات دوستانه از سوی فیفا تعیین شده است. مشتاق یعقوبی، فیصل شایسته، شریف محمد، میلاد سلام و شبیر یوسفی بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای جذب در تیم ملی دارند، اما در اردوگاه انتخابی قطر حضور ندارند.

۱ نظر:

  1. Enshuallah ba hemmat balayee bachaee Team Meli, Perooz challenge cup khahem bood. dohyee nek man hamree shomast.

    پاسخحذف