۱۳۹۲/۱۱/۱۹

اردوگاه تیم ملی در قطر با 5 روز تاخیر، فرصت خوب استفاده بازیکنان لژیونر در مسابقه دوستانه


اردوگاه انتخاباتی تیم ملی فوتبال کشور پنج روز به تاخیر افتاد. قرار بود این اردوگاه روز دوشنبه همین هفته در قطر آغاز شود، اما اکنون تصمیم گرفته شده این اردوگاه روز 15 فبروری آغاز یابد. 

در این اردوگاه، حدود 35 بازیکن که متشکل از 16 بازیکن داخل کشور می شود حضور خواهند داشت. 

یک تعداد بازیکنان که حضور آنها در تیم ملی می تواند موثریت زیادی داشته باشد به دلیل مکلفیت های باشگاهی در اردوگاه قطر حضور نخواهند داشت. فیصل شایسته، میلاد سالم، مشتاق یعقوبی، شریف محمد، اسلام امیری و فیصل سخیزاده از جمله بازیکنانی هستند که در اردوگاه قطر حضور نخواهند داشت. 

انتظار می رود این اردوگاه حدود 15 روز طول بکشد. اگر برنامه فدراسیون فوتبال همین باشد، روز دوم مارچ اردوگاه به پایان خواهد رسید. 

از طرف دیگر، روز پنجم مارچ برای انجام مسابقات دوستانه از سوی فیفا اختصاص داده شده است. یوسف کارگر، مربی تیم افغانستان، چند روز قبل در مصاحبه با یکی از تلویزیونها گفته بود که افغانستان در روزهای اختصاصی فیفا مسابقات دوستانه خواهد داشت. این فرصت خوبی است تا تیم ملی کشور بعد از اردوگاه مستقیماً برای انجام مسابقه دوستانه با یکی از کشورهای منطقه برود. 

به دلیل اینکه یک تعداد بازیکنان موثر تیم ملی نمی توانند در اردوگاه قطر حاضر شوند، بازی دوستانه در روز پنجم مارچ فرصت طلایی برای استفاده آنها در ترکیب تیم ملی است.

در همین حال، از 22 بازیکن که در کابل مصروف تمرین بوده اند، 4 تن حذف شده اند و 18 بازیکن باقیمانده امروز به جلال آباد رفته اند تا تمرینات خود را در آنجا ادامه دهند. به سبب بارش برف سنگین، ادامه تمرین در کابل با مشکل مواجه شده است. 

۱ نظر:

  1. میشه لیست باریکنانی که در مسابقات سعیم هستند را به اشتراک بگزارید

    پاسخحذف