۱۳۹۲/۱۲/۳

دیدارهای دوستانه میان تیم های باشگاهی فراه و نیمروز


از سلسله بازی های دوستانه که بین تیم های اتفاق فراه، ابومسلم فراه و ابومسلم ولایت نیمروز از چند روز پیش در ورزشگاه ورزشی شهید زمان شاه ولایت فراه برگذار شد تیم های اتفاق و ابومسلم ولایت فراه توانستند تیم ابومسلم ولایت نیمروز را با دو پیروزی شکست بدهند . 

 بازی نخست بین تیم های اتفاق فراه و ابومسلم فراه انجام شد که در پایان اتفاق فراه توانست با نتیجه 2 بر 1 ابومسلم نیمروز را شکست بدهد. شیراقا و منان برای اتفاق فراه و بریالی برای ابومسلم نیمروز گل زنی کردند. بهترین بازیکن زمین نیز گلالی رحیمی از تیم اتفاق فراه و بازیکن اخلاق بصیر زیدان از تیم ابومسلم نیمروز انتخاب شدند.

 بازی دوم بین تیم های ابومسلم فراه و ابومسلم نیمروز انجام شد. تیم فوتبال ابومسلم فراه توانست حریف نیمروزی خود را نقره داغ کند و بازی را 4 بر 2 به نفع خود به پایان برساند. محمد سمیع 2 گول و نعیم و سعید احمد هر کدام یک یک گول به نفع ابومسلم فراه به ثمر رساندند. در مقابل بریالی و نصیر برای ابومسلم نیمروز گل زنی کردند.

 قابل ذکر هست که بهترین بازیکن این بازی سیداحمد از تیم ابومسلم فراه و بازیکن اخلاق بریالی یوسفزی از تیم ابومسلم نیمروز انتخاب شدند. 

ارسال کننده متن: امید حیدری


۱ نظر: