۱۳۹۲/۱۰/۷

گزیده ای از خبرهای فوتبالی در هرات، از فوتبال تا فوتسال و فوتبال نوجوانان


تیم فوتبال جامی که در مسابقات فوتبال دسته اول به مقام نائب قهرمانی دست یافته بود در دور رفت بازی پلی آف خویش موفق شد کوهستان را شکست دهد و به لیگ برتر صعود نماید. بازی برگشت روز 5 شنبه 5 جدی در ورزشگاه فوتبال شهر هرات صورت گرفت و با نتیجه 2-2 ختم شد، با این حال، با توجه به برد 1-0 جامی مقابل کوهستان در مرحله رفت، جامی جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و کوهستان به دسته اول لیگ هرات سقوط کرد. 

به همین ترتیب در لیگ حذفی استقلال معارف با نتیجه 6 مقابل 1 هرات وب را حذف ساخت. در مسابقه بعدی استقلال معارف با بیگ بیر روبرو خواهد شد. این دیدار به این معنی است که یکی از تیم های قهرمان و نائب قهرمان لیگ برتر هرات در مرحله نیمه نهایی جام جذفی هرات حذف خواهد شد.  

در رقابت های هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال با 10 بازی روز جمعه 6 جدی در جمنازیوم شهید میرویس صادق پیگیری گردید. نتائج این رقابتها را کمیته فوتسال هرات به شرح ذیل گزارش داده است:

وحدت 1 پیمان 3 * باختر3 میهن 5* امام فخر صفر ابوالولید 2 * کمیل 5 اتفاق 8* آزادی 4 شاندیز3*اتحادغوریان1عرفان5* شهاب 5 ذوالفقار 3 * آرین 4 افغان ورزش3* آزادگان4 دوستان2* رازی 2 استقامت4- هفته سوم این بازی های روز جمعه 14 جدی برگذار میگردد.

از جام نو جوانان فوتبال روز جمعه 3 دیدار برگذارشد که در بازی اول امانی 1 برصفر آریا را مغلوب خود ساخت، تیمهای آزادی وخراسان تن به مساوی بدون گل دادند، و بازی هیواد و امید به مساوی یک بریک انجامید.

قرار است امروز بازی های ذیل از جام فوتبال نوجوانان در استدیوم ورزشی برگذار گردد:

کوثر با افغان * پامیر با استقلال معارف*ابومسلم با هرات باستان* نوائی با جامی * بیگ بیر با پیام آسیا و کمیل با کوهستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر