۱۳۹۲/۱۰/۴

معرفی بازیکنان افغانستان: سالم نعیمی، تنها بازیکن افغانستان در لیگ 3 آلمان


سالم نعیمی از بازیکنانی است که قبلا در تیم ملی فوتبال افغانستان بازی کرده است. او در سال 2008 برای افغانستان سه مرتبه به میدان رفت. 

نعیمی در 3 مارچ 1988 در کابل به دنیا آمده است. او که یک مهاجم راست پاست و 177 سانتی قد دارد.

نعیمی قبل بر این در تیم های 21 سال انتراخت فرانکفورت و تیم وهن ویسبادن بازی نموده است. او حدود یک سال قبل به تیم ایلسویسبرگ پیوست. تیم وی در لیگ سوم آلمان بازی می کند که لیگ بالاتر از لیگی است که مصطفی آزادزوی، سنجر احمدی، منصور فقیریار و عطا یمیر علی در آن توپ می زنند. این تیم در رده شانزدهم لیگ سه آلمان هم اکنون قرار دارد.

میلاد سالم تا حال 18 مرتبه برای تیم ایلسویسبرگ به میدان رفته است و سه گل نیز به ثمر رسانده است.

حضور سالم نعیمی در ترکیب تیم ملی فوتبال افغانستان در سال 2008 حضور موثری نبود. این عدم موثریت ناشی از دو چیز بود، اول اینکه نعیمی تنها یک روز قبل از شروع مسابقات با تیم ملی یکجا شد و نه از مربیگری شناخت داشت و نه هم از بازیکنان دیگر تیم ملی . از طرف دیگر، در آن مسابقات با اینکه چندین بازیکن مقیم اروپا به تیم ملی دعوت شده بودند، اما فرصت حضور برای بازیکنان در داخل میدان خیلی کم مساعد شد. 

اگر این بار سالم نعیمی به تیم ملی دعوت شود، به نظر می رسد وی هم تجربه خوبتر کسب کرده است و هم چنین در لیگ سه المان بازی می کند که یک لیگ خوب است. تا حال بازیکنان افغانستان از لیگ چهارم آلمان بوده اند. به همین ترتیب، تیم ملی افغانستان به قدر کافی مهاجمین باتجربه در اختیار ندارد و حضور وی می تواند خط حمله افغانستان را قوت بخشد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر