۱۳۹۲/۱۰/۴

معرفی بازیکنان افغانستان: شریف محمد، بازیکن لیگ برتر روسیه


شریف محمد بازیکنی که تا حال به تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت نشده است، اما وی در یکی از تیم های خوب اروپایی بازی می کند. شریف محمد در تیم انژی ماخالاجکای روسیه بازی می کند. این تیم در لیگ برتر روسیه حضور دارد. 

پدر شریف محمد از افغانستان است، اما مادر وی از جمهوری داغستان است. به سبب افغان بودن پدر وی، شریف محمد برای بازی برای تیم ملی فوتبال افغانستان همه شرایط را دارای می باشد. 

شریف محمد 23 ساله است و 184 سانتی متر قد دارد. وی که بازیکن خط میانی است از سال 2010 به تیم انژی پیوسته است. او در فصل جاری سه بار برای انژی به میدان رفته است و گلی را در این فصل در کارنامه ندارد. با این حال، تیم انژی در رقابت های امسال وضعیت خوبی ندارد و تیم ته جدول لیگ برتر روسیه است. 

انژی بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود دارد و این باعث شده تا شریف محمد از تجربه بالایی برخوردار باشد. 

شریف محمد که پیراهن شماره 17 را می پوشد اگر به تیم دعوت شود، می تواند در خط میانی تیم ملی خیلی موثر باشد. با توجه به این که روسیه بازیکنان بزرگی در لیگ خود و لیگ های اروپائی دارد، به نظر نمی رسد شریف محمد شانس حضور در تیم ملی روسیه را داشته باشد. وی در اکثر بازی های تیم انژی روی نیمکت ذخیره است. به همین سبب، شانس حضور وی در تیم ملی فوتبال افغانستان خیلی بالاست و فدراسیون فوتبال کشورمان باید تلاش نماید تا هر چه زودتر از وی به تیم ملی دعوت کند. 

با توجه به تجربه شریف محمد، به عقیده من از وی باید مستقیماً به تیم ملی دعوت شود و نباید از وی توقع داشت در اردوگاه انتخاب بازیکنان در دوبی حاضر گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر