۱۳۹۴/۴/۱

اسلام امیری: در تیم ملی غیرت افغانی نیست / تحت رهبری کادر فنی فعلی بازی نخواهم کرد


اسلام امیری، بازیکن اسبق تیم ملی افغانستان، شب گذشته طی یک بیانیه که در صفحه فیسبوک خود گذاشته اتهامات را که قبلاً علیه کادر رهبری و یک تعداد بازیکنان تیم ملی افغانستان مطرح کرده بود، تکرار کرد. 

او در این بیانیه ویدیوئی گفته است که تیم ملی از افغانستان نیست بلکه از جرمنستان است. او هم چنین گفته است که کادر رهبری تیم ملی بین بازیکنان تبعیض قائل می شوند. اسلام امیری افزوده است که وی به این موضوع اعتراض کرده است، اما کادر رهبری به او گفته است که اگر نمی خواهد فوتبال انجام می دهد، می تواند اردوگاه تمرینی را ترک کند. 

اسلام امیری در این بیانیه هم چنین گفته است که باید از بازیکنان داخلی که شب و روز در میادین فوتبال خاک می خورند استفاده شود، زیرا آنها غیرت افغانی دارند. او می افزاید برای تیم ملی غیرت افغانی مهم است و در تیم ملی کنونی غیرت افغانی نیست.

او هم چنین گفته است که تمامی بازیکنان تیم ملی در عیش و نوش خود مصروف هستند و از چرس و شراب استفاده می کنند.

امیری در آخر صحبت های خود گفته است که از فدراسیون فوتبال خواسته کدر فعلی تیم ملی باید تبدیل شود و هم چنین چند بازیکن تیم ملی که به واسطه آمده اند باید برکنار شوند و اگر این کار انجام شود، وی نیز به تیم ملی خواهد آمد.

آخرین باری که اسلام امیری برای افغانستان بازی کرد به مسابقات المپیک آسیایی بر می گردد که وی بازوبند کاپیتانی را نیز با خود داشت. در آن مسابقات، تیم المپیکی فوتبال افغانستان با نتایج 2-0، 5-0 و 1-0 بالترتیب مقابل تیم های هونگ کونگ، ازبکستان و بنگلادش شکست خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر