۱۳۹۴/۳/۲۱

اسکلیجیچ و ابراهیم قول پیروزی دادند



کنفرانس خبری مربیان و کاپیتان های تیم های ملی افغانستان و سوریه برگزار شد. در این کنفرانس هر دو مربی از آمادگی تیم های خود صحبت کردند و هر دو قول یک بازی زیبا و البته پیروزی تیم شان را دادند. 


سلاون اسکلیجیچ، سرمربی تیم ملی افغانستان، در این کنفرانس خبری گفت که فلسفه بازی افغانستان تغییر کرده است و با اینکه افغانستان در دو مصاف قبلی باخته است، این بار تیم ملی برای پیروزی به میدان می رود. 


او هم چنین گفت که تیم جاپان فراتر از آسیاست، اما هر چهار تیم دیگر چانس دوم شدن در گروه را دارند و تیم افغانستان نیز همه کوشش خود را به کار می برد تا به مقام دوم برسد.


جلال الدین شریعتیار یک فردا نیز بازوبند کاپیتانی را در شانه خواهد داشت نیز گفت که تیم افغانستان تفاوت زیادی کرده و بازیکنان خوبی در این تیم جذب شده اند. شریعتیار که در دو شکست سال 2007 مقابل سوریه در ترکیب افغانستان بود از تاکتیک جدید تیم ملی خبر داد.


فجر ابراهیم، سرمربی تیم ملی سوریه، اما از پیروزی قطعی تیم سوریه وعده داد. فجر ابراهیم در سال 2007 نیز سرمربی تیم ملی سوریه بود و تیم تحت هدایت او توانسته بود افغانستان را در دو مصاف شکست دهد.


فجر ابراهیم اذعان کرد که تیم ملی افغانستان به نسبت هشت سال پیش تغییرات زیادی کرده است ولی باز هم تیم سوریه توانایی شکست این تیم را دارد.


در این کنفرانس خبری هم چنین تائید شد که عمر السوما به دلایل غیر فوتبالی حاضر نشده است در ترکیب تیم ملی سوریه قرار گیرد.


در این نشست هم چنین، مسئولین فیفا گفتند که تنها به یازده هزار تماشاچی اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داد. این در حالی است که این ورزشگاه ظرفیت سی و پنج هزار تماشاچی را دارد. دلیل این اقدام نداشتن چوکی در دو سوم این ورزشگاه است. ده درصد چوکی ها نیز به سبب نگرانی های امنیتی باید خالی باشند.


تیم ملی افغانستان در مسابقه فردا با لباس اول خود به رنگ سرخ به میدان خواهد رفت. لباس جدید تیم ملی تا حال رونمایی نشده است، ولی گفته می شود در طرح لباس تیم ملی افغانستان تغییراتی رونما گردیده است. تیم ملی سوریه با لباس سفید به میدان خواهد رفت.


داوران ازبک این دیدار را قضاوت خواهند کرد. تلویزیون آریانا پخش مستقیم این دیدار را به عهده دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر