۱۳۹۴/۳/۲۰

لعلی: تیم سوریه را ارزیابی کرده ایم، مهمترین هدفمان رسیدن به دور سوم مقدماتی است


علی عسکر لعلی، مربی تیم ملی افغانستان و منصور فقیریار، دروازه بان تیم ملی افغانستان، روز گذشته در یک کنفرانس خبری ظاهر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. این کنفرانس خبری از مسابقه فردا با سوریه برگزار شد. 

لعلی به خبرنگاران گفت که تیم مدیریتی افغانستان تیم سوریه را تحلیل و ارزیابی کرده و سوریه یکی از تیم های مطرح آسیاست. لعلی اظهار امیدواری کرد که با تلاش بازیکنان و استفاده از فرصت های مناسب، افغانستان این بازی را با پیروزی به پایان خواهد رساند. 

لعلی هم چنین گفت که مهمترین هدف تیم افغانستان این است که به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی برسد.

لعلی هم چنین اضافه کرد که همگروه های افغانستان تیم های ضعیفی نیستند و هر کدام توانایی های حرفه ای خود را دارند. با این حال او گفت که مسئولان فوتبال افغانستان عزم خود را برای موفقیت در این مسابقات جزم کرده اند از هیچ حمایت موثری دریغ نمی نمایند.

لعلی هم چنین حضور مهاجرین افغان را در مشهد و تهران یک امتیاز برای تیم ملی افغانستان دانست و انتظار می رود مهاجرین چوکی های ورزشگاه را پر کنند. 

وی افزایش توجه به مقوله های آموزش و آگاهی های مربیان و بازیکنان فوتبال افغانستان را محور مهم فعالیت های دست اندرکاران ذیربط این کشور دانست. او گفته است که فوتبال افغانستان در سالهای اخیر رشد و توسعه خوبی داشته و برای ارتقاء حرفه ای فوتبال در سطوح مختلف تلاش صورت می گیرد.

لعلی از میزبانی مسابقات افغانستان در ایران اظهار خوشی کرد و گفت "از برگزاری مسابقات خانگی تیم ملی فوتبال افغانستان در ایران به عنوان یک کشور دارای فرهنگ و زبان مشترک با کشور خود خرسندم."

لعلی هم چنین گفت که بعد از مجروحیت یوسف کارگر، سلاون اسکلیجیچ به حیث مربی تیم افغانستان استخدام شد و آقای کارگر عهده دار معاونیت فنی فدراسیون فوتبال کشور است.

در این کنفرانس خبری، منصور فقیریار از میزبانی مسابقات در ایران اظهار رضایت کرد و امیدواری کرد که افغانستان به مرحله بعد صعود کند.

منصور فقیریار که به حیث کاپیتان در این کنفرانس خبری معرفی شده است خبرهای مبنی بر جذب وی در تیم پرسپولیس ایران را درست ندانست. با این حال، علی عسکر لعلی گفت که ایران می تواند از بازیکنان خوب افغانستان در تیم های باشگاه خود استفاده کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر