۱۳۹۴/۳/۳۰

احتمال تغيير در محل ميزباني افغانستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی




در حالی که مشهد قرار بود در سه مسابقه از مجموع چهار مسابقه خانگی افغانستان نقش میزبان را بازی کند، اما به نظر می رسد این شهر دیگر میزبان مسابقات افغانستان نخواهد بود. 

چمن غیر آماده ورزشگاه ثامن مشهد و هم چنین معیاری نبودن جایگاه تماشاچیان که باعث شد تنها حدود هفت هزار تماشاچی افغان حق تماشای مسابقه با سوریه را پیدا کنند باعث شده تا مشهد به حیث شهر میزبان مسابقات افغانستان، از نظر بیفتد. 

مسابقه بعدی افغانستان به تاریخ هشتم ماه سپتمبر در ورزشگاه آزادی تهران انجام می شود و در محل این مسابقه تغییری نیامده است. 

احتمال دارد به جای ورزشگاه ثامن مشهد، یک ورزشگاه دیگر در تهران مورد استفاده قرار گیرد که البته این امر جواز فدراسیون فوتبال ایران را هم ضرورت دارد، اما احتمال قوی تر این است که مسابقات خانگی افغانستان مقابل کمبودیا و سنگاپور در امارات متحده عربی صورت گیرد. 

با توجه به اینکه مسابقه با کمودیا در ماه نوامبر و مسابقه با سنگاپور در ماه مارچ انجام می شود، هوای امارات خیلی هم گرم و نامساعد نخواهد بود. 

تصمیم برای تغییر محل مسابقات افغانستان از مشهد به یک شهر دیگر هنوز قطعی نیست و باید دید در ماه های آینده چه تغییری در این مورد رو نما خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر