۱۳۹۴/۳/۱۵

افغانستان در مقدماتی 16 و 19 سال آسیا در گروه نسبتاً مناسب قرار گرفت


کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز مرحله مقدماتی مسابقات 16 سال و 19 سال آسیا را قرعه کشی کرد. افغانستان در هر دو مسابقات اشتراک می کند و در گروه های نسبتاً مناسبی جای گرفته است. 


در مسابقات 19 سال، افغانستان در گروه سوم با تیم های امارات، فلسطین و هند هم گروه شده است. فلسطین میزبانی این مسابقات را که بین تاریخ های 28 سپتمبر تا 6 اکتوبر انجام می شوند، به عهده دارد. 


اما در مسابقات 16 سال افغانستان در گروه ششم قرار دارد و با کشورهای سوریه، کویت و سریلانکا هم گروه شده است. کویت میزبان این مسابقات است که از 12 تا 22 سپتمبر انجام می شوند. 


در مسابقات 19 سال، هم سرگروه ها و چهار تیم برتر دوم به مرحله بعد راه پیدا می کنند، در حالی که در مسابقات 16 سال هم سرگروه ها به همراه چهار تیم برتر دوم به مرحله قهرمانی صعود می نمایند. 


نگاهی به ترکیب این دو گروه این را نشان می دهد که افغانستان با کشورهای طراز اول آسیا مثل جاپان، کوریای جنوبی، استرالیا یا ایران هم گروه نشده است و سایر تیم ها قابل مدیریت اند. البته مقابله با این تیم ها به آمادگی زیاد و انتخاب بهترین بازیکنان از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان ارتباط دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر