۱۳۹۴/۱/۳۰

فدراسیون فوتبال به دنبال تنظیم بازی دوستانه با بحرین، تاجیکستان، لبنان و مالدیو


علی عسکر لعلی، دستیار سلاون اسکلیجیچ سرمربی تیم ملی افغانستان، اعلان کرده است که سرمربی تیم ملی کشور از فدراسیون فوتبال خواسته چهار مسابقه دوستانه قبل از شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی، برای تیم ملی تدارک ببیند. 

مسابقات دوستانه با بحرین، تاجیکستان، لبنان و مالدیو از سوی اسکلیجیچ پیشنهاد شده است هر چند تاریخ دقیق مسابقات ذکر نگردیده است. 

هدف مسابقات آماده سازی تیم ملی برای اولین مسابقه مقدماتی جام جهانی با سوریه و دومین مسابقه افغانستان با کمبودیاست. مسابقه با سوریه روز 11 جون به میزبانی افغانستان انجام می گیرد و تنها پنج روز بعد افغانستان میزبان کمبودیا خواهد بود. 

دستیار سرمربی تیم ملی افغانستان هم چنان گزارش از استخدام چند عضو دیگر در هیات مربیگری تیم ملی افغانستان داده است. 

پرسمیسلاو گمولکا نیز به حیث تحلیلگر ویدیو تیم ملی استخدام شده است تا نقاط ضعف و قوت تیم ملی سوریه را ارزیابی کند و سلاون اسکلیجیچ را کمک کند تا ترکیب خوبی برای مقابله با تیم سوریه آماده سازد. 

گزارش هایی نیز قبلاً وجود داشت که فزیوتراپیست، داکتر و مربی دروازه بان ها نیز استخدام شده اند، هر چند هنوز اسامی این افراد اعلان نشده است. قابل ذکر است که سید علیرضا آقازاده در صحبت با تلویزیون آریانا نیوز از استخدام این افراد پرده بر داشته است. 

با جذب بازیکنان جدید و بیشتر ساختن گروه مربیگری تیم ملی افغانستان این طور برداشت می شود که تیم ملی به طرف حرفه ای شدن در حرکت است و انتظار می رود به زودی علاقه مندان فوتبال افغانستان شاهد برخوردهای حرفه ای در فوتبال ملی کشور باشند. 

مسابقات دوستانه ای که تنظیم شده اند نیز تیم ملی را برای آماده شدن در دور اول مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و کمبودیا آماده خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر