۱۳۹۴/۱/۳۰

میلاد سالم، یوسف شیردل در جمع بازیکنان جدید تیم ملی


علی عسکر لعلی، دستیار سلاون اسکلیجیچ سرمربی تیم می افغانستان، خبر از پیوستن چند بازیکن جدید به تیم ملی افغانستان داده است. 

به نوشته لعلی، میلاد سالم بعد از مصدومیت چند هفته قبل خود، حالا دوباره به تمرینات شروع کرده و اواخر ماه می در اردوگاه تمرینی تیم ملی افغانستان اشتراک می کند. در جریان روزهای گذشته، اسکلیجیچ و لعلی با میلاد سالم دیدار کرده اند. میلاد سالم نیز در صفحه فیسبوک خود از حضورش در تیم ملی افغانستان به افتخار یاد کرده است. 

علاوتاً، مربیان تیم ملی با یوسف شیردل دیگر بازیکن افغانستان دیدار کرده اند و رضایتش را برای حضور در تیم ملی افغانستان جلب کرده اند. شیردل با تیم های گلاسکو رنجرز، وست هام و بلک برن تمرین کرده است و موضوع جذب وی در یکی از این تیم ها هفته آینده معلوم می شود. به مجرد قطعی شدن حضور او در یک باشگاه، شیردل حاضر است برای اولین بار پیراهن تیم ملی افغانستان را به تن کند. 

به همین ترتیب، نورالله امیری که در لیگ دسته اول سویدن بازی می کند نیز به تیم ملی دعوت شده است و وی نیز پاسخ مثبت به فدراسیون فوتبال کشور داده است. قابل ذکر است که نورالله امیری دو سال پیش نیز در کابل با بازیکنان داخل کشور دو جلسه تمرینی داشت، اما مورد توجه مربیان آن زمان تیم ملی قرار نگرفت. 

قبلاً حضور بازیکنانی چون عصمت شینواری، انوش دستگیر، شبیر یوسفی، سباوون قیومی، روح الله اقبالزاده، کنشکا طاهر و جمیل فیضی که جدیداً به تیم ملی دعوت شده اند، نشر شده بود.

لعلی هم چنین خبر داده است که منصور فقیریار تمرینات خود را از سر گرفته است و امیدواری وجود دارد که وی نیز در اواخر ماه می بار دیگر وظیفه سنگربانی شیران خراسان را در اختیار بگیرد. 

با پیوستن این بازیکنان جدید، به نظر می رسد هدف بعدی اسکلیجیچ جذب شریف محمد که در تیم انژی بازی می کند، مشتاق یعقوبی که در لیگ فنلند بازی می کند، ندیم امیری که در تیم هافنهایم بوندسلیگا توپ می زند و مصطفی حریری که در تیم 19 سال شالکه بازی می کند، باشد. با این حال، احتمال پیوستن این بازیکنان به تیم ملی خیلی کم است. 

اسکلیجیچ هم چنین پنج تن از بازیکنان داخل کشور را که در تیم 23 سال افغانستان بازی کرده اند را به تیم ملی دعوت کرده است و احتمال دارد که تعداد دیگری از بازیکنان داخلی به این جمع اضافه شوند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر